راه ترقی

آخرين مطالب

شب سوم و اجرای «اتفاق» مقابل صندلی‌های خالی «نوروزخانه» فرهنگ و هنر

  بزرگنمايي:

راه ترقی- در راستای تمهیدات اندیشیده شده توسط مسئولان و فعالان فرهنگی برای تشویق و ترغیب مردم به در خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، مجموعه کنسرت‌های نوروزخانه، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران با 15 اجرا برگزار می‌شود و شب گذشته (یکشنبه 10 فروردین) و در سومین شب از این اجراها در حالیکه زمزمه هایی در باره لغو این برنامه ها به خاطر انتشار یک خبر کذب در فضای مجازی مطرح شده بود، روزبه بمانی در برج میلاد مقابل صندلی های خالی و بی تماشاگر روی صحنه رفت.

این تنهایی باشکوه‌ترین با هم بودن ماست

 این خواننده و  ترانه سرا که از شب گذشته با انتشار مطلبی با مضمون تو روزایی که همه خونه نشینیم زنده نگه داشتن امیدمون مثله نفس کشیدنه،نوشته بود: این تنهایی با شکوهترین با هم بودن ماست. این سالن همیشه پر از تماشاگران بود. ما همیشه سعی کرده ایم قطعات برای شما سورپرایز باشد.

این هنرمند ضمن درخواست از نوازندگان برای رعایت فاصله ایمنی به طنز گفت: اگر کرونا ما را بیمار نکند این ضدعفونی کردن‌ها با الکل قطعا برایمان بیماری پوستی به ارمغان خواهد آورد.

بمانی در ادامه برنامه خود ضمن تشکر از همت شهرداری تهران در برگزاری شب‌های نوروزخانه گفت: هرچند اجرای بدون تماشاگر کنسرت نیست، از شما خواهش می‌کنم در خانه بمانید و با منطق های غلط و بی اساس سفرها و از خانه بیرون امدن خود را توجیه نکنید. باید تمام تلاش خود را بکنیم تا این اتفاق شوم هرچه زودتر به پایان برسد. این بیماری خطرناک است اما نباید به خودمان ترس و استرس راه بدهیم چون همین استرس مکانیسم ایمنی بدن را ضعیف می کند.

برج میلاد به احترام پزشکان سبز رنگ شد

روزبه بمانی در میان اجرای خود گفت: هم اکنون برج میلاد به رنگ سبز درآمده تا شهرداری به نمایندگی از همه مردم ایران از کارد پزشکی و درمانی ایران سپاس و قدردانی کند و از همه مردم خواست تا هرگز زحمات این عزیزان را فراموش نکنند و به پاس زحمات این عزیزان مراقب سلامتی خود باشند و با در خانه ماندن به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کند.

این هنرمند در این اجرا قطعاتی نظیر اتفاق، به من نگو عاشق، جنون، شلیک، کجا باید برم و چند قطعه دیگر را اجرا کرد و در این اجرا، روزبه بمانی را نوازندگانی نظیر، امیرجلیلی، محمد شکاری، اردلان کاظمی، سروش عمومی، مهرداد جلیلی و هنرمندان دیگر همراهی کردند.

نگاهی به نوروزخانه

 اجرای کنسرت‌های آنلاین با صندلی‌های خالی به‌منظور ایجاد لحظات شاد و مفرح برای مردم در ایام قرنطینه و تشویق آن‌ها به ماندن در خانه و قطع زنجیره ابتلا به بیماری کووید 19، به همت شهرداری تهران آغاز و با 15 اجرا به صورت آنلاین دنبال می‌شود. مجموعه کنسرت‌های نوروزخانه، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران از (جمعه 8 فروردین)، با اجرای امید حاجیلی در مقابل صندلی های خالی اما با حضور شهروندان در فضای مجازی و به صورت زنده در برج میلاد آغاز شده است.

غلامحسین محمدی روز یکشنبه در پست توئیتری خود نوشت: با یک ابتکار 5 میلیون تماشاگر آنلاین که برای مبارزه با کرونا به کمپین در خانه بمانیم پیوسته اند؛ اولین کنسرت زنده از اجراهای مطرح ترین خوانندگان ایرانی در برج میلاد را دیدند.

این کنسرت ها از 8 فروردین هر شب راس ساعت 21 در مرکز همایش های برج‌میلاد برگزار می شود و علاقه‌مندان می توانند این برنامه را به صورت زنده از سایت های تیوا www.tva.tv ، فیلم نت، ارمغان، گروه پیشتاز، هاشور، رسانه مهر، پویا رسانه، آی سینما، سینمای همراه، رسانه لحظه و گپ فیلم آپارات تماشا کنند.

کرونا و آخرین اطلاعات پیرامون آن در ایران

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، روز یکشنبه اعلام کرد: تاکنون 38 هزار و 309 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2640 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 12 هزار و 391 نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز 10 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2901 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به 38 هزار و 309 مورد رسید و تاکنون 12 هزار و 391 نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد. متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 123 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به 2640 نفر رسیده و 3467 نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/104003/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک

خلاصه بازی مس رفسنجان 1(5) - پیکان 1(4)

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

عربستان اسپانسر فیفا شد!‏

پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند

وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است

هلاکت 2 تروریست با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در اطراف زاهدان

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

طوفان نمک کوهنوردیه!

آرنولد از رقابت با استالونه می‌گوید

تهدید خانواده آرمان عبدالعالی به شکایت از فیلم «بی بدن»

دو تا کلیه محکم و پرکار، در عین حال ترد و کرانچی!

صفحه مجازی همسر سابق «مهدی قائدی» بسته شد

مافیای موسیقی در ایران فقط برای موسیقی پاپ هست؟

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد

تجاوز به چپ کامیون چهار کشته برجای گذاشت

دبی هنوز در زیر آب!

استنشاق گاز شادی‌آور با طعم قلیان‌های مرگ‌آور!

دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور 1403 منتشر شد

سیلاب در گلزار شهدای کرمان

تخریب منازل مسکونی در زاهدان بر اثر طوفان

دستگیری 70 زورگیر و سارق موبایل در تهران

ناسا 2 ماموریت رصد زمین را پس از 18 سال متوقف کرد

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

قیمت این خودرو 30 میلیون تومان ارزان شد

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

شغل جدید ستاره نیوکسل؛ راننده کامیون!‏

دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏

رئیسی: هرکجای کشور فسادی دیده شود مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد

انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ایران: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

از حواشی ادامه دار یک پلتفرم تا صدرنشینی «محفل»

بازی جالب حدس چهره با سیدجواد هاشمی

آهنگ محسن چاوشی به نام «شاه مقصود» برای طرفدارانش

آتش‌سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت‌تیر در منطقه شهرری

شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور 1403

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟