تبلیغ در جستجوی کافه بازار به 10/8 میلیون نصب اپلیکیشن رسید
اقتصاد
بزرگنمايي:
راه ترقی - امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه بازار طی رویداد تبلیغات در جستجوی این سرویس، خبر از استقبال گستردهی توسعهدهندگان از آن داد.
رویداد تبلیغات در جستجوی کافهبازار دقایقی پیش با حضور توسعهدهندگان و مدیران کسبوکارهای اینترنتی برگزار شد. در ابتدای این رویداد امین امیرشریفی به گزارشی از برنامههای این شرکت در بخش تبلیغات و موفقیتهای آن پرداخت. بهگفتهی مدیرعامل کافهبازار، بیش از 170 هزار اپلیکیشن در این سرویس وجود دارد که شناختهشدن نمونهای جدید بین آنها امری دشوار و زمانبر خواهد بود. همچنین در حال حاضر کانالهای محدودی برای جذب کاربر اپلیکیشن وجود دارد. در همین راستا کافهبازار اقدام به راهاندازی سرویس تبلیغات در جستوجو کرد که در حال حاضر 8 ماه از زمان آغاز بهکار آن میگذرد. با این سرویس توسعهدهندگان و صاحبان کسبوکار قادر به نمایش اپلیکیشن خود در نتایج جستجوی کلیدواژههای خاصی خواهند بود.
امیرشریفی در خصوص اهمیت نمایش در جستوجو از سهم 50 درصدی نصب اپلیکیشنها از این طریق خبر داد تا بدین ترتیب با بزرگترین کانال نصب بین کاربران ایرانی مواجه باشیم. وی در تشریح این موضوع گفت: جستوجو را میتوان «یک قدم تا نصب» توصیف کرد. در حال حاضر 50 درصد نصب اپلیکیشنها در کافهبازار از طریق جستوجو انجام میشود و این موضوع بهمعنای پتانسیل بالای تبلیغات در جستوجو است. تبلیغات در جستجوی کافهبازار، 10/8 میلیون نصب اپلیکیشن را به ارمغان آورده است
یکی از اصول پایهای کافهبازار در این سرویس، بهبود نتایج جستوجو است. جایی که پیش از این نتیجههای جستوجو تنها با میزان ورود و نصب کاربران به صفحه هر اپلیکیشن بهینه میشد. در همین راستا بهگفتهی امیرشریفی نرخ نصب به بازدید دو نتیجهی اول جستوجو در حالت بدون تبلیغ 18/1 و در حالت با تبلیغ 18/7 درصد بوده که بهمعنای نمایش بهتر کاربران به اپلیکیشن مورد نظر خود و نصب آن است. مدیرعامل کافهبازار در ادامه در خصوص میزان تبلیغهای انجام شده در این سرویس گفت: 1531 برنامه و 1999 کمپین تبلیغاتی در کافهبازار انجام شده است تا بهطور مجموع نمایش تبلیغات در این سرویس به 222/222/222 عدد برسد. سرویس تبلیغات در جستوجو کافهبازار نیز تا این لحظه به 10/8 میلیون نصب دست یافته که رقمی درخور توجه است.
به این ترتیب اپلیکیشنهای پیامرسان، رفتوآمد، امور مالی، خرید و کلمات و دانستنیها بیشتر سهم از تبلیغات در کافهبازار را داشتهاند. امین امیرشریفی در ادامه از موفقیتآمیز بودن سرویس تبلیغات در جستوجو کافهبازار خبر داد تا جایی که 80 درصد توسعهدهندگان در کمتر از 3 روز از اتمام کمپین تبلیغاتی خود، مجدد به کافهبازار برای شروع کمپین تبلیغاتی جدید مراجعه کردهاند. در بخش انتهایی ارایهی مدیرعامل کافهبازار نیز گزارشی از نتیجهی کمپین دو عدد از اپلیکیشنهای مطرح اعلام شد که عبارت است از: تپسی در کمپین تبلیغاتی 100 روزه با 1.7 میلیارد تومان، موفق به 512 هزار نصب جدید شد که 20 درصد رشد نصب فعال را به همراه داشت. گپ با 365 میلیون تومان در کمپینی 18 روزه، 394 هزار نصب که شامل 60 هزار نصب فعال با رشد 21 درصدی را به همراه داشت. آژانس تپسل طی قراردادی یک ساله، وظیفهی نمایش تبلیغات در جستوجو در کافهبازار را بهعهده خواهد داشت که توسعهدهندگان میتوانند از درون کافهبازار یا از سایت تپسل برای انجام تبلیغات در نتایج جستجوی این سرویس اقدام کنند.
-
سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲:۵۴
-
۱۱۸ بازديد
-
-
راه ترقی
لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/78516/