راه ترقی

آخرين مطالب

تجربه راحت و بی دردسر خرید تور کیش با تورگردان اقتصاد

  بزرگنمايي:

راه ترقی - با توجه به رشد تکنولوژی و تأثیر روز افزون آن در زندگی افراد، گردشگری و سفر هم با تکنولوژی ارتباط زیادی پیدا کرده است.

گردشگران این روزها می‌توانند به راحتی از طریق سایت‌های گردشگری و شبکه‌های اجتماعی برای سفرشان برنامه‌ریزی کنند و صفر تا صد نیازهایشان را برآورده سازند. چرا تور مسافرتی، راحت‌ترین راه برای سفر است؟
از راحت‌ترین، ارزان‌ترین و لذت بخش‌ترین نوع سفرها، سفر با تور مسافرتی است. در تور مسافرتی همه ملزومات سفر از جمله بلیت رفت و برگشت، محل اقامت و غذا به‌صورت یکجا رزرو یا خریداری می‌شود و خیال گردشگر در طول سفر راحت است. بسیاری از افراد این روزها هر لحظه دلشان بخواهند تصمیم به سفر می‌گیرند و فردایش راهی مقصد مورد نظر می‌شوند. دلیل آن چیست؟ علت، این است که بدون اینکه نیازی به سرویس کردن خودروی شخصی، به همراه داشتنِ نقشه و برنامه‌ریزی های متعدد داشته باشند، به راحتی، فقط یک تور را که با شرایطتشان منطبق است انتخاب می‌کنند. با این حال مشکل این است که پیدا کردن تور، کار راحتی نیست. بعضی وقت‌ها دوستانمان تعریف می‌کنند که از فلان کانال یا سایت یا آژانس یک تور خریداری کرده‌اند و مثلا با قیمتی استثنایی به تور کیش رفته‌اند، ولی همیشه این اتفاق نمی‌افتد و پیدا کردن تور کار راحتی نیست. موتور جستجوی تور چیست؟
گردشگرانی که همیشه سفرهایشان را با تور انجام می‌دهند به خوبی با موتور جستجوی تور آشنا هستند. موتور جستجوی تور وب سایتی است که تمامی تورهای کشور و حتی جهان را جست‌وجو کرده و به‌صورت یکجا به نمایش در می‌آورد. برترین موتور جستجوی تور در ایران، سایت تورگردان است. تورگردان که خود، مجری بسیاری از تورهای مسافرتی است، تورهای تمامی آژانس‌های سطح کشور و دفاتر خدمات مسافرتی را نیز در سایت به‌صورت منسجم به نمایش در می آورد. چرا تور گردان ارزان ترین قیمت تور و بلیت را ارائه می‌کند؟ این سایت با ازبین‌بردن واسطه ها ارزان‌ترین قیمت را برای تورها ارائه می‌کند و قیمت تور را به اندازه همان قیمت برگزارکننده‌ی تور ارائه می‌کند. از آنجا که سایت تورگردان، خود، تمامی ایرلاین های داخلی و خارجی، بلیت های قطار، اتوبوس و هتل‌های تمامی شهرها را پوشش می‌دهد، در زمینه ارائه تور و بلیت مسافرتی با ارزان ترین قیمت گوی سبقت را از رقبا ربوده است. احتمالا می پرسید چنین چیزی چگونه ممکن است؟ باید در جواب گفت: تورگردان از راه تبلیغ و بازاریابیِ خدمات گردشگری کسب در آمد می‌کند. بعد از چند بار مقایسه قیمت بلیت های تورگردان با سایت‌های مشابه، متوجه خواهید شد که پایین ترین قیمت بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در تورگردان ارائه می‌شود. این امتیاز در کنار ارائه تورهای کل کشور، دلیل خوبی است که آن را به برترین سایت در حوزه خدمات گردشگری و تور مسافرتی در کشور تبدیل کند. چگونه می‌توان در تورگردان خرید کرد؟
برای رزرو تور مسافرتی یا خرید بلیط هواپیمای داخلی، خارجی یا رزور هتل، منوی های متعددی در سایت طراحی شده است. پیش از هر چیز باید انتخاب کنید که به‌دنبال چه خدماتی هستید؟ بعد از وارد شدن به منوی مورد نظر باید اطلاعات سفر مثل تاریخ رفت و برگشت، مبدا و مقصد را وارد کرد. بعد از آن فهرست بلند بالایی برای جستجوی شما به نمایش در می آید. از امکانات دیگر این سایت فیلتر کردن انتخاب‌ها است، بدین معنی که با توجه به میزان بودجه، تعداد ستاره های هتل و مواردی از این دست می‌توانید نمایش هایتان را محدود کنید. تورگردان تنها سایتی است که براساس نام یک هتل خاص هم می‌توان در آن جست‌وجو کرد. برای مثال اگر قصد سفر به کیش دارید، دو راه پیش روی شما است. راه اول این است که از صفحه اصلی وارد تور داخلی شده و صفحه تور کیش را باز کنید. در این صفحه تمامی تورهایی که هنوز پر نشده‌اند و امکان رزرو دارند مثل تور کیش هتل داریوش و غیره به نمایش در می‌آیند. این تورها در تاریخ‌های مختلف، در هتل‌های متفاوت و با قیمت‌های متنوع تعریف شده‌اند. حال اگر فرض کنیم که شما تمامی صفحه تور کیش را بررسی کرده‌اید ولی تور مورد نظرتان را که تور کیش هتل شایگان بوده پیدا نکردید؛ می‌توانید راه دوم را امتحان کنید. باید از صفحه اصلی وارد منوی هتل شوید و شهر کیش را مشخص کنید. همان ابتدا در نوار سمت راست که برای فیلترینگِ جست‌وجو راه‌اندازی شده، نام هتل را وارد کرده و هتل مورد نظر را رزرو کنید. بعد از رزرو هتل، به منوی پرواز رفته و بلیت رفت و برگشتتان را به راحتی خریداری کنید. معرفی هتل 5 ستاره هتل شایگان کیش
حالا که سخن از تور کیش به میان آمد بد نیست به معرفی دو نمونه از هتل‌های کیش که هم قیمت مناسبی دارند، هم از امکانات خوبی برخوردار هستند، اشاره شود.
تور کیش هتل شایگان با وجود برگزاری در یک هتل پنج ستاره با امکانات عالی، قیمت بسیار مناسبی دارد. بیشتر مشتریان تورگردان برای تور کیش به‌دنبال رزرو این هتل هستند. تخفیف هایی که برای رزرو این هتل اعمال می‌شود، باورکردنی نیست؛ به نحوی که گاه می‌توان هتل شایگان را با قیمت یک هتل سه ستاره رزرو کرد. این هتل دسترسی آسانی به بازار زیتون، مرکز تجاری کیش و بازارهای معروف کیش دارد. از امکانات هتل می‌توان به چندین رستوران و کافی شاپ به نام‌های رستوران شمبلیر ، رستوران فرانسوی و رستوران باغ بهشت اشاره کرد. واحدهای اقامتی هتل شایان در انواع اتاق، سوئیت ساحلی و کابانا، همگی برخوردار از مناظر زیبای دریا و باغ است. معرفی هتل 5 ستاره هتل شایگان کیش
هتل دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، هتل داریوش کیش است که قرار بود به اولین هتل سبز ایران تبدیل شود. این هتلِ پرطرفدار نیز همانند هتل شایگان با تخفیف های باورنکردنی در سایت تورگردان قابل مشاهده است. بسیاری از تورهای سایت روی این دو هتل برگزار می‌شود و همه مشتریان بعد از سفر، رضایتشان را نسبت به هتل‌ها اعلام کرده‌اند. تور کیش هتل داریوش به‌معنای واقعی به یک سفر تاریخی و تفریحی تبدیل می‌شود چرا که این هتل به‌تنهایی جاذبه های تاریخی و هنری فراوانی دارد. بسیاری از گردشگران از سر کنجکاوی و علاقه، این هتل را انتخاب می‌کنند تا علاوه بر اقامت، از بخش‌های مهم و معماری زیبای آن لذت ببرند. هتل پنج ستاره داریوش شباهت زیادی به یک موزه هنری دارد و معماری باستانی هخامنشیان را به یاد می آورد. از تفریحات هتل می‌توان به دریاچه اختصاصی برای تفریحات آبی، زمین تنیس، مسیر دوچرخه سواری و غیره اشاره کرد. هتل داریوش کیش راه چندانی با اسکله تفریحی کیش و مراکز خرید ندارد. برای مشاوره با پشتیبانان سایت می‌توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید: شماره تماس شرکت: 021476278 شماره پشتیبانی 24 ساعته: 09031006085 آدرس موتور جستجوی تورگردان: www.tourgardan.com

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/83104/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رئیس دومین بانک بزرگ روسیه: سوئیفت باید از بین برود

پیش بینی تولید 13.5 میلیون تن گندم در سال جاری

نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

نه فرانسه و نه پی‌اس‌جی؛ مقصد زیدان مشخص شد

باقری تک و تنها در جنگ با آلوز و حسینی

در آستانه ال‌کلاسیکو؛ کاپیتان رئال تمرین نکرد

اقدام حمایتی دولت انگلیس از ورزشکاران روسی

زوج دفاعی جدید شجاع؛ حضور کمرنگ اما موثر!

دانشجو: حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس پایان یافت

موضع اردوغان درخصوص حادثه اصفهان

ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائیل توسط شورای امنیت، ایران را ناگزیر به دفاع مشروع کرد

تصاویری از بازداشت عامل حمله به کنسولگری ایران در پاریس

وقوع حادثه امنیتی مقابل سفارت ایران در پاریس؛ عامل حمله دستگیر شد

واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین از سوی آمریکا

بوسه امیر جعفری بر پیشانی همسرش در یک سریال

بیت باکس زیبای دی جی و بچه ها در حضور آقای طهماسب

واژگونی پراید حادثه آفرید

مرغ کیلویی چند؟

روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه

سقوط سهام آسیا

تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد

دروازه‌بان جنجالی بازی حساس را از دست داد

احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی

پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!

درخشش تیکدری روی گل کلاسیک گل‌گهر

ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!

فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

رنکینگ توپ طلا؛ فرش قرمز برای بلینگام!

ادعای عجیب ویدال؛ دوست داشتم برای رئال بازی کنم!

آمریکا: در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران شرکت نکردیم

وقوع حادثه امنیتی در مقابل سفارت ایران در پاریس

مهارت شگفت‌انگیز بازیگر مشهور سینما در کشیدن نقاشی

متیو مک کانهی: وقتی خدا رو داری یه رفیق داری اون رفیقم خودتی

اجرای تماشایی از آهنگ «پینک فلوید» با گیتار الکتریک

تصاویر هوایی از وضعیت «زرآباد» در استان سیستان و بلوچستان بعد از بارندگی

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»

نویسنده آمریکایی: خاورمیانه در پرتگاه جنگ گسترده‌تری است که هیچ‌کس نمی‌خواهد

خانه‌های کلنگی تهران چند؟

اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه

کاسمیرو اشک آنچلوتی را درآورد!

واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP

ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!

معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان

اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند

با شگفتی‌سازان دقیقی علیه استقلال

جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان

دستور فرمانده به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان