راه ترقی

آخرين مطالب

پلتفرم گفتگوی آنلاین رایچت ابزاری برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری اقتصاد

  بزرگنمايي:

راه ترقی - تیم رایچت در سال 1396 کار خود را با ارائه پلتفرم گفتگوی آنلاین برای صاحبان کسب و کار آغاز کرد.

گفتگوی آنلاین به‌عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند برای ارتباط با مشتریان است که با استفاده از آن شما می‌توانید در کسب و کار خود بدون محدودیت زمانی و مکانی در تمامی ساعت‌های شبانه‌روز، در کنار مشتریان خود باشید و آنها را به مشتریان دائمی کسب و کار خود تبدیل کنید. وقتی از افراد مختلف در داخل یک کسب‌و‌کار آنلاین درباره پشتیبانی سؤال می‌شود، می‌توان از هر کدام از آن‌ها پاسخ‌های متفاوتی را شنید؛ به‌طور مثال درآمد برای تیم فروش، ایجاد ارتباط مؤثر برای تیم بازاریابی و از همه جالب‌تر پاسخ صاحبان یک کسب‌و‌کار است که وقتی در این‌باره از آن‌ها سؤال می‌شود، این‌گونه جواب می‌دهند: پشتیبانی مشتری همه چیز یک کسب‌و‌کار آنلاین است. در عصر حاضر که همه‌چیز این‌گونه با سرعت در حال تغییر است نمی‌توان از مشتریان انتظار داشت که ساعت‌ها در پشت خطوط تلفن منتظر بمانند زیرا مدت زمان پاسخ‌گویی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مشتریان برای برقراری ارتباط با یک کسب‌و‌کار است. اما پرسش اصلی که در اینجا مطرح می‌شود این است: چگونه می‌توان در کمترین زمان ممکن‌ به سؤال‌های مشتریان پاسخ داد؟ امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر اولویت‌ها پشتیبانی سنتی مشتری جای خود را به پشتیبانی آنلاین داده است. پلتفرم گفتگوی آنلاین یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که به‌منظور پشتیبانی آنلاین برای سایت استفاده می‌شود. تیم پشتیبانی با استفاده از این ابزار، می‌تواند 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته فعال باشد. برخی از مزایای استفاده از پلتفرم گفتگوی آنلاین:
با استفاده از چت آنلاین مشتریان دیگر مجبور نخواهند بود که همانند گذشته منتظر دریافت پاسخ‌های خود باشند، درنتیجه مکالمات و نرخ پاسخ‌گویی افزایش می‌یابد. همچنین نرخ از دست دادن مشتریان کاهش پیدا می‌کند زیرا با افزودن این کانال ارتباطی، می‌توان طیف وسیعی از مشتریان را تحت پوشش قرار داد. میزان رضایت مشتریان افزایش می‌یابد. بررسی عملکرد اپراتورهای پشتیبانی به‌آسانی انجام می‌شود. هزینه‌های پشتیبانی برای صاحبان کسب‌و‌کار بسیار کمتر می‌شود چون دیگر نیازی به افزایش خطوط تلفنی و استخدام افراد جدید نیست. میزان انتظار مشتریان بسیار کمتر می‌شود زیرا اپراتور پشتیبانی می‌تواند در صورت نیاز، کاربر جدید را به اپراتور دیگر منتقل کند. ذخیره مکالمات موجب می‌شود که اپراتورهای پشتیبانی، اطلاعات بیشتری را درباره کاربران داشته باشند و در مکالمه‌های بعدی ارتباط بهتری با آن‌ها برقرار کنند. گفتگوی هم‌زمان با بیش از یک کاربر، موجب صرفه‌جویی در زمان می‌شود. تعداد فروش‌های ناتمام کمتر می‌شود و در نتیجه میزان فروش افزایش پیدا می‌کند زیرا اپراتورهای پشتیبانی همیشه می‌توانند با استفاده از امکان هوشمندسازی پیام در کنار مشتریان خود باشند. حال که با برخی از مزایای استفاده از این پلتفرم آشنا شدید، وقت آن رسیده که یک سرویس موفق ایرانی را برای شما معرفی کنیم. رایچت نام یک سامانه پشتیبانی آنلاین است که شما می‌توانید با نصب آن روی وب‌سایت خود در هر لحظه از شبانه‌روز و با کمترین هزینه همراه مشتریان خود باشید.
ویژگی‌های پلتفرم گفتگوی آنلاین رایچت:
پکیج رایگان: شما می‌توانید پس از ثبت‌نام، به مدت 14 روز از تمام امکانات رایچت به‌صورت رایگان استفاده کنید. این مدت فرصت خوبی برای شما خواهد بود که کسب‌و‌کار خود را با وجود این پلتفرم ارزیابی کنید. ایجاد نامحدود سایت و اپراتور: شما تنها یک بار هزینه می‌کنید و بدون صرف هزینه اضافی به اکانت خود، وب‌سایت جدید یا اپراتور پشتیبانی اضافه می‌کنید. اپلیکیشن اندروید، iOS و مک: شما می‌توانید رایچت را روی تلفن همراه خود نصب کنید و در هر لحظه از زمان و مکان، پاسخ‌گوی نیازهای مشتریان خود باشید. اتصال به تلگرام: شما می‌توانید اکانت خود را به تلگرام وصل کنید و زمانی‌که در اپلیکیشن‌های رایچت آنلاین نیستید، پیا‌م‌ها را از طریق تلگرام دریافت کنید. هوشمندسازی پیام: شما می‌توانید با استفاده از این امکان، آغازکننده مکالمه باشید و کاربر را برای گفت‌وگو دعوت کنید. از جمله مزایای ارسال پیام هوشمند، ارائه پیشنهادهای جذاب و تشویق مشتریان برای خرید است، به‌طور مثال پیشنهادی مبنی بر ارسال رایگان یا تخفیف در هزینه ارسال می‌تواند هیجان‌انگیز باشد، چراکه بررسی‌ها نشان می‌دهند برخی از افراد، فرایند خرید را به دلیل هزینه‌های بالای حمل‌و‌نقل رها می‌کنند. یکی دیگر از مزایای ارسال پیام هوشمند این است که شما می‌توانید با استفاده از اطلاعات کاربران در هنگام بازدید از میزان تأخیر آن‌ها در هر صفحه از وب‌سایت مطلع شوید و پیش از بیان سؤال یا مشکل از طرف آن‌ها، با ارسال یک پیام هوشمند پیش قدم و آغازکننده گفت‌وگو باشید. با این‌کار می‌توانید با پیشنهاد محصول بهتر مشتریان را دوباره به چرخه خرید بازگردانید و میزان فروش خود را افزایش دهید. شخصی‌سازی ابزارک: شکلکی که در قسمت پایین وب‌سایت گوشه سمت راست، ظاهر می‌شود قابلیت شخص‌سازی مطابق با رنگ سازمانی را دارا است. آرشیو مکالمات و بررسی کارکرد اپراتورها: با استفاده از این امکان، شما می‌توانید به‌عنوان مدیر سایت، میزان کارکرد کارکنان بخش پشتیبانی را بررسی کنید. مشاهده اطلاعات کاربران: تمامی اطلاعات بازدیدکنندگان از سایت شما ازجمله تعداد بازدید، موقعیت مکانی (کشور، استان، شهر)، آی‌پی، صفحه جاری و... از این طریق قابل دسترسی است. جمع‌آوری دیتای مربوط به مشتریان: شما می‌توانید پیش از شروع گفت‌وگو، ایمیل یا شماره تماس از کاربر درخواست کنید. با این‌ کار می‌توانید دیتای مفید از مشتریان خود جمع‌آوری کنید و با استفاده از آ‌ن‌ها استراتژی‌های جدیدی در راستای اهداف کسب‌و‌کار خود تدوین کنید. پاسخ‌های آماده برای سؤال‌های پرتکرار: شما می‌توانید پاسخ سوالات پر تکرار مشتریان را در این بخش ذخیره کنید و در مواقع لزوم استفاده کنید. امکان گزارش تحویل برای اپراتور‌های پشتیبانی: شما می‌توانید در اپلیکیشن تحت‌وب، ویندوز و مک دو حالت «درحال ارسال» و «ارسال شد» را برای هر پیام مشاهده کنید. علامت به مفهوم ارسال پیام به کاربر است. شما می‌توانید با استفاده از رایچت تعامل بهتری با مشتریان خود داشته باشید و آن‌ها راضی و خوشحال نگه دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به آدرس وب سایت: raychat.io مراجعه کنید.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/84700/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رئیس دومین بانک بزرگ روسیه: سوئیفت باید از بین برود

پیش بینی تولید 13.5 میلیون تن گندم در سال جاری

نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

نه فرانسه و نه پی‌اس‌جی؛ مقصد زیدان مشخص شد

باقری تک و تنها در جنگ با آلوز و حسینی

در آستانه ال‌کلاسیکو؛ کاپیتان رئال تمرین نکرد

اقدام حمایتی دولت انگلیس از ورزشکاران روسی

زوج دفاعی جدید شجاع؛ حضور کمرنگ اما موثر!

دانشجو: حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس پایان یافت

موضع اردوغان درخصوص حادثه اصفهان

ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائیل توسط شورای امنیت، ایران را ناگزیر به دفاع مشروع کرد

تصاویری از بازداشت عامل حمله به کنسولگری ایران در پاریس

وقوع حادثه امنیتی مقابل سفارت ایران در پاریس؛ عامل حمله دستگیر شد

واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین از سوی آمریکا

بوسه امیر جعفری بر پیشانی همسرش در یک سریال

بیت باکس زیبای دی جی و بچه ها در حضور آقای طهماسب

واژگونی پراید حادثه آفرید

مرغ کیلویی چند؟

روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه

سقوط سهام آسیا

تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد

دروازه‌بان جنجالی بازی حساس را از دست داد

احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی

پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!

درخشش تیکدری روی گل کلاسیک گل‌گهر

ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!

فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

رنکینگ توپ طلا؛ فرش قرمز برای بلینگام!

ادعای عجیب ویدال؛ دوست داشتم برای رئال بازی کنم!

آمریکا: در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران شرکت نکردیم

وقوع حادثه امنیتی در مقابل سفارت ایران در پاریس

مهارت شگفت‌انگیز بازیگر مشهور سینما در کشیدن نقاشی

متیو مک کانهی: وقتی خدا رو داری یه رفیق داری اون رفیقم خودتی

اجرای تماشایی از آهنگ «پینک فلوید» با گیتار الکتریک

تصاویر هوایی از وضعیت «زرآباد» در استان سیستان و بلوچستان بعد از بارندگی

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»

نویسنده آمریکایی: خاورمیانه در پرتگاه جنگ گسترده‌تری است که هیچ‌کس نمی‌خواهد

خانه‌های کلنگی تهران چند؟

اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه

کاسمیرو اشک آنچلوتی را درآورد!

واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP

ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!

معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان

اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند

با شگفتی‌سازان دقیقی علیه استقلال

جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان

دستور فرمانده به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان