راه ترقی

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

راه ترقی - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/865950/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شاهین صفر ارزان‌تر از دست‌دوم شد!

پاسخ بانک مرکزی به ادعا مطرح شده از سوی همتی

چالش طلافروشان با شفافیت

واکنش کان به مقایسه اشتباه نویر با خودش در جام جهانی 2002

فردی که از شاگردی قایقران به گزارشگری و سرمربیگری پاس رسید

اصولی: رای بازی پرسپولیس و قابلیت تجدیدنظر خواهی دارد

قائدرحمتی و سعید آقایی در مسیر بازگشت

شادی دیوانه‌وار ریو فردیناند با پیروزی رئال

منچستریونایتد به دنبال دروازه‌بان سوسیه‌ داد

دیویس شایعات انتقال به رئال را داغ کرد

آخرین وضعیت میلاد زکی پور پس از شکستگی استخوان بینی

هری کین بازیکن نفرین شده بایرن‌ مونیخ

مصدومیت ستاره ، فینال لیگ قهرمانان در خطر

واکنش امیرعبداللهیان به فوت یک دیپلمات مجارستانی در ایران

سردار تنگسیری: در مقابل دشمن هیچگاه کم نمی‌آوریم

ظریف: جهان بدون برجام جای بهتری شد؟!

درباره «یک زندگی» ساخته جیمز هاوس

مواجهه همایون با همسایه پرحرف

پست جدید منوچهر هادی درباره سریال افعی تهران

موسیقی می تواند مصائب جامعه را کاهش دهد

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای 6 استان

بارش شدید باران و جاری شدن سیل در خراسان رضوی

تصاویری از روستای امام زاده ابراهیم در گیلان پس از آتش سوزی

ایجاد شکل خاصی از گرافن برای بهبود باتری سدیم یون

«سرباز روز نهم» با تقریظ رهبر انقلاب به نمایشگاه آمد

ثبت رکوردشکنی در نرخ تورم تولید کننده

نامزدهای نهایی بهترین مربی فصل لیگ برتر

انتقال شوکه‌کننده و بزرگ در انتظار فوتبال دنیا

سه مسابقه تکلیف سقوط کننده‌ها را روشن می‌کند!

وکیل پرسپولیس: مسئولیت سپاهان در ماجرای پیرمرد تماشاگر چه شد؟

رویا جعفری: توزیع قایق‌های فدراسیون ناعادلانه بود

استوری ویژه عالیشاه و بیرانوند برای یکدیگر

بلینگام در مرز گریه؛ فکر می‌کنید رئال را دفن کرده‌اید

زیباکلام: دولت رئیسی محل شکست، درجازدن و ناکامی است

امیر موسوی: عملیات وعده صادق نابودی اسرائیل را تسریع کرد

معضل چپ و راست برای "پژمان جمشیدی"

اولین جایزه‌ای که «آقای حکایتی» به خانه برد

جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در «باغ شادونه»

آهنگ دلی «میخانه» با اجرای حمید هیراد

آسمان تهران، صاف همراه با وزش باد شدید

ابداع پارچه‌ای نازک‌تر از موی انسان که جاذب صداست

تازه‌های کتاب برای بچه‌ها

خاندوزی: رکورد ورود سرمایه خارجی شکسته شد

بهره برداری از طرح فیبر نوری استان قم با حضور رئیس جمهور

آیین واگذاری بیش از 7 هزار زمین و واحد مسکونی نهضت ملی با حضور رئیس جمهور

چرا قیمت مسکن در تهران گران‌تر از بعضی شهرهای بزرگ دنیاست؟

نماینده مجلس: با یک آیه و شعار که بانکداری اسلامی نمی‌شود

مهاجم استقلالی در کنار زکی‌پور

بی‌توجهی پیکان به جنگ استقلال و پرسپولیس

واکنش آلفونسو دیویس به احتمال حضورش در رئال مادرید