راه ترقی
پاسخگویی شهردار منطقه 8به شهروندان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(111)
دوشنبه 28 مهر 1399 - 12:49:10
راه ترقی - شهردار و مدیران شهری منطقه 8 با حضور در سامانه سامد (تلفن 111)به صورت تلفنی پاسخگوی در خواست ها و مشکلات شهروندان بودند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 8،مهناز استقامتی شهردار منطقه 8با حضور در اداره کل بازرسی استانداری تهران به مدت دو ساعت از طریق سامانه سامد(111)به سوالات ،مشکلات و در خواست های شهروندان پاسخ داد.
مهناز استقامتی گفت: در این ارتباط تلفنی شهروندان به بیان مشکلات خود در حوزه های مختلف به خصوص حوزه خدمات شهری و معماری و شهرسازی پرداختند که دستورات لازم برای رفع مشکلات شهروندان به معاونت های مربوطه انجام شد.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت که به منظور رفع مشکلات شهروندان راه اندازی شده است وتسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی و ایجاد بستر برای تعامل آسان مردم و دولت از جمله اهداف اصلی راه اندزای سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به شمار می رود .

http://www.RaheNou.ir/fa/News/183265/پاسخگویی-شهردار-منطقه-8به-شهروندان-از-طریق-سامانه-الکترونیکی-ارتباط-مردم-و-دولت(111)
بستن   چاپ