مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:رضایتمندی مردم بالاترین اثرگذاری را در ارتباطات اجتماعی ایفا می کند
دوشنبه 30 دي 1398 - 10:38:22
وزارت رفاه
|
|
راه ترقی -
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت که با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در محل ادارهکل برگزار شد، با بیان نقش هر یک از کارکنان در رضایتمندی مردم اظهار کرد: باید سطح پاسخگویی و رفتارهای ما به گونهای باشد تا ضمن احترام متقابل بتوانیم زمینه های شور و نشاط را در جامعه فراهم کنیم. حسینی با اشاره به اینکه رفتار های ما و رضایتمندی مردم بالاترین اثرگذاری را در ارتباطات اجتماعی ایفا میکند، افزود: باید برای اثربخشی در جامعه بتوانیم ارتباطات انسانی و ادبیات و رفتارهای فردی و اداری نهادینه کنیم تا رضایتمندی در جامعه حاصل شود. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان نکات اخلاقی و اصول و ویژگیهای فردی و انسانی خاطرنشانکرد؛ غرور کاذب مانع یادگیری می شود، خود بزرگ بینی محبوبیت انسان را از بین می برد، کم رویی مانع پیشرفت ، خودشیفتگی مانع معاشرت و عادت کردن مانع تغییر و مانع رشد و شکوفایی انسان و جامعه می شود. وی با تاکید بر وظایف اجتماعی خطیر هر یک از کارکنان ابراز امیدواری کرد با توجه به سفارشات دین مبین اسلام و قوانین و مقررات بتوانیم دین خود را به انقلاب و مردم شریف استان ادا کنیم.
http://www.RaheNou.ir/fa/News/94947/مدیر-کل-تعاون-کار-و-رفاه-اجتماعی-آذربایجان-شرقی-رضایتمندی-مردم-بالاترین-اثرگذاری-را-در-ارتباطات-اجتماعی-ایفا-می-کند
|