راه ترقی

آخرين مطالب

جمع‌آوری و آنالیز دیتای پیج‌های اینستاگرامی با پلتفرم حرفه‌ای CoCo اقتصاد

جمع‌آوری و آنالیز دیتای پیج‌های اینستاگرامی با پلتفرم حرفه‌ای CoCo
  بزرگنمايي:

راه ترقی - دیتای پیج‌های اینستاگرامی بسیار متنوع‌تر از آن چیزی است که Business Profile ارائه می‌کند؛ آیا راه امن و مطمئنی برای دسترسی به دیتای واقعی، مستند و مورد تأیید اینستاگرام وجود دارد؟

حتما این جمله معروف «دوستانت را نزدیک خودت نگه‌دار، دشمنانت را نزدیک‌تر» در فیلم پدرخوانده شنیده‌اید. در دنیای کسب‌وکار می‌توان جای دشمن را با رقیب عوض کرد و باز هم این جمله ارزشمند می‌شود. چرا؟ به این دلیل که نیاز داریم از رقبایمان یاد بگیریم؛ از رقابت عقب نمانیم و همیشه راهکارهای مناسب و خلاق برای بالا بردن سطح برند خود داشته باشیم؛ اما چگونه؟ با تکنیک‌ها و ابزارهایی که امروز در بازاریابی مدرن استفاده می‌شوند؛ ما باید از اعدادی که فقط به‌عنوان امتیاز هستند فاصله بگیریم و به سمت اعدادی که نشانگر رویدادهای بااهمیت برای ما هستند، گام برداریم. رسانه‌های اجتماعی فرصتی بی‌سابقه برای ارتباط با مشتریان فراهم می‌کنند و چشم‌اندازی بی‌نظیر به کسب‌وکارها می‌دهند. بنابراین تجزیه و تحلیل شبکه‌های اجتماعی اغلب تفاوت بین موفقیت و شکست برای به دست آوردن نتایج مورد نظر شما است. CoCo چیست و چگونه کار می‌کند؟
CoCo یکی از پلتفرم‌های کاربردی جمع‌آوری و آنالیز دیتای اینستاگرام است که اطلاعات متنوع و مفیدی را برای تحلیل فعالیت‌ پیج‌های اینستاگرامی در اختیارتان خواهد گذاشت. مهم‌ترین مزیت دسترسی به این دیتاها این است که شما می‌توانید شناخت مناسب‌تر و کامل‌تری از مخاطبان خود، رفتار آن‌ها و کیفیت تعاملشان با محتواهایتان به دست بیاورید و در صورت نیاز، استراتژی‌های خود را تغییر دهید یا کامل‌تر کنید. علاوه بر این می‌توانید عملکرد رقبایتان را بررسی و تحلیل کنید، پست‌ها، هشتگ‌ها و کلمات کلیدی موفق و پربازدیدشان را شناسایی کنید و کیفیت کمپین‌های تبلیغاتی‌شان را بسنجید. CoCo چه امکاناتی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؟
1. دیتای 8 پارامتر اصلی پیج‌ها
اینکه بتوانید در یک نگاه به مهم‌ترین دیتاهای پیجتان دسترسی داشته باشید، مزیتی بزرگ برای صرفه‌جویی در وقت و انرژی‌تان است. CoCo در ابتدای ورود شما به داشبورد، 8 پارامتر اصلی پیجتان را در اختیار شما قرار خواهد داد. این 8 پارامتر در صفحه اینستاگرام زومیت برای 3 ماه گذشته عبارت‌اند از:

راه ترقی

افرادی که کسب‌وکاری در شبکه‌های اجتماعی دارند، ضروری است که به‌صورت مداوم اطلاعات و دیتاهای پیجشان را بررسی و تحلیل کنند و دسترسی داشتن به نمودارهای مختلف، یکی از بهترین ابزارهایی است که این اطلاعات مدون را به‌سرعت در اختیارشان قرار خواهد داد. نمودارهایی که CoCo به کاربران خود ارائه می‌کند عبارت‌اند از: نمودار Engagement Growth
معمولاً با هر تغییری که در استراتژی‌ تولید محتوا ایجاد می‌شود، نرخ Engagement صفحات نیز تغییر می‌کند. این نمودار CoCo کامل‌ترین اطلاعات تغییرات نرخ Engagement را در بازۀ زمانی مورد نظر شما در اختیارتان قرار خواهد داد. نمودار Post Types
مهم‌ترین بخش آنالیز یک صفحه در فضای مجازی مربوط به نوع و استراتژی محتوا است. چه نوع محتوایی تأثیر‌گذار‌تر است؟ چه فرمت محتوایی بیشتر استفاده می‌شود؟ مخاطبان با کدام یک از این فرمت‌ها تعامل بیشتری برقرار می‌کنند؟ شما با بررسی این نمودار می‌توانید بینش بسیار خوبی در خصوص عملکرد نوع و استراتژی محتوای خود و رقبایتان کسب کنید و ببینید در حوزه‌ی فعالیت کاری مشابه شما بیشتر از چه فرمت محتوایی استفاده شده است. این نمودار می‌تواند فرصت‌های پیش‌ روی شما را مشخص کند و تا حدودی راهنمای شما برای تولید محتوا در اینستاگرام باشد. نمودار Follower Growth
این نمودار CoCo میزان افزایش فالوئرهای شما را در بازه‌‌های زمانی مختلف نشان داده و به شما کمک می‌کند با تعیین تاریخ‌های زمانی مختلف، عملکرد فعالیت‌های اینستاگرامی خود را از لحاظ جذب فالوئر بررسی کرده یا علت ریزش فالوئر صفحه‌تان را پیدا کنید. می‌توان گفت با استفاده از این نمودار می‌توانید نقاط ضعف و قوت خود را در جذب مخاطب شناسایی کرده و از آن‌ها برای برنامه‌ریزی بهتر جهت رشد صفحه‌تان استفاده کنید. 3. معرفی بهترین پست‌ها، هشتگ‌ها و کلمات کلیدی
بررسی صفحاتی که فعالیتی مشابه شما دارند به شما کمک می‌کند تا هشتگ‌ها و کلمات کلیدی اصلی مورد توجه مخاطبانتان را پیدا کنید و در بهبود ورودی هشتگ خود استفاده کنید. قابلیت Top Hashtags در CoCo به شما کمک می‌کند با بررسی دقیق هشتگ‌های هر صفحه در پیدا کردن هشتگ‌های مناسب صفحه خود، چند قدم از رقبا جلوتر باشید.

راه ترقی

حتماً برایتان پیش آمده که بخواهید دیتاهای مهم پیج خود را با پیج رقبایتان مقایسه کنید و از این طریق مزیت رقابتی و نقاط قوت خودتان را شناسایی کنید. برای این کار کافی است صفحات مورد نظرتان را از بخش Comparison انتخاب و دیتاهایی مثل Follower Growth، Engagement، Average Like Count و Average Comment Count را در یک بازۀ زمانی مشخص با یکدیگر مقایسه کنید. 5. بررسی و آنالیز دیتای کمپین‌های تبلیغی
شما با اضافه کردن نام و لینک پست کمپین‌های تبلیغی خود در CoCo می‌‌توانید با تعیین هدف در سه بخش Engagement، کامنت و لایک (با توجه به اولویت اصلی خودتان)، گزارش‌های دقیق و لحظه‌ای از کیفیت، میزان دیده شدن و محبوبیت پست‌های کمپینتان بگیرید و از این طریق کیفیت کمپین‌های ایجادشده را ارزیابی و تحلیل کنید. هزینه استفاده از خدمات CoCo چقدر است؟
حتماً می‌دانید که کاربران ایرانی به دلیل وجود محدودیت‌های بین‌المللی برای پرداخت، معمولاً در استفاده از خدمات اغلب پلتفرم‌های آنالیز دیتای اینستاگرام با مشکلاتی مواجه‌اند؛ اما در CoCo شما به‌راحتی می‌توانید تمامی پرداخت‌ها را به‌صورت ریالی انجام دهید. پلتفرم CoCo امکانات خود را در قالب پکیج‌های مختلف و در بازه‌های زمانی سه‌ماهه، شش‌ماهه و سالانه ارائه می‌کند: پکیج Business پکیج Agency همین امروز می‌‌توانید با ساخت پروفایل کاربری خود در CoCo تا یک هفته به تمامی امکانات آن دسترسی رایگان و Agency داشته باشید.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/260272/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد

جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی

توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود

برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی

افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید

خلاصه فوتسال ایران 3 - افغانستان 1

پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال؛ جنگ جذاب

در ستایش سیتی؛ تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند

زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود

نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس

روایت تاجگردون از برخورد متفاوت مردم بعد از رد اعتبارنامه‌اش

سردار حق‌طلب: تهدید مراکز هسته‌ای تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران را محتمل می‌کند

روایت مجری صدا وسیما بعد از دیدار با سردار حاجی زاده

وقتی مادرها تصمیم می‌گیرند کاری کنند!

دختره و نشونیاشو تو زندگیم میبینم

شده از اعتمادت به آدما ضربه بخوری؟

بازی دیدنی امیر آقایی در "بدون تاریخ بدون امضا"

اجرای تصنیف «یاوران مَسِم» در بیستون از کیخسرو پورناظری و سهراب پورناظری

آتش سوزی در شرق تهران با 6 کشته

آموزش و پرورش: احکام رتبه‌بندی 100 هزار معلم بازنشسته سالهای 1400 تا 1402 اصلاح شد

اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل

قتل مرد جوان با 37 ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک

ربات «اطلس» بازگشت!

آسمان مال من است

رئیس جمهور: بخشی از تنش آبی در استان سمنان حل شده است

آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد

یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد

فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند

رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد

عضو کادرفنی خمس به تراکتور بازگشت

شمس: کار خوب کادر فنی استفاده از تمام بازیکنان مقابل افغانستان بود

اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی

مورینیو: به خاطر آنچلوتی دوست دارم رئال قهرمان شود

فتح‌الله‌زاده: نکونام و خطیر منافع تیم را در نظر بگیرند

بازگشت آلوارز به تیم فوتبال تراکتور

انتقاد آذری جهرمی به رئیسی درباره مسئله حجاب

توصیه آخوندی برای روزهای بعد از حمله ایران به اسرائیل

واکنش واعظی به ادعای مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف

سردار حاجی زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف صهیونیست‌ها رفتیم

مطهری: میدان دادن به هنرمندان به جهش تولید فرهنگی کمک می‌کند

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

مقامی که از مردم نرسه مفت نمی ارزه!

برملا شدن هویت واقعی داماد جوان

گاهی آمدن ها دیر میشوند

اعتراف جالب و شنیدنی نرگس سریال خانه‌ به دوش

ای یار من ای دلبر و دلدار من

علی شادمان با «بلیت یک طرفه» می‌آید

شما اصلا قرار نیست حال کسی رو خوب کنی!

پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می‌برد

تصمیم تارانتینو برگشت؛ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست