توییچ در زمینهی آمار تماشای محتوا رکورد زد
اقتصاد
بزرگنمايي:
راه ترقی - بر اساس گزارشها؛ توییچ توانسته است برای بار چهارم در سال 2021، رکوردی در زمینهی آمار تماشای محتوا ثبت کند.
در میان پلتفرمهای مختلف استریم محتوا میتوان توییچ را یکی از محبوبترینها دانست؛ پلتفرمی که بیشتر برای استریم محتوای مرتبط با حوزهی بازی ویدئویی شناخته میشود؛ اما توییچ شرایطی فراهم کرده است که تولیدکنندگان محتوا در زمینههای مختلف بتوانند استعداد و خلاقیت خود را در موضوعاتی غیر از بازی ویدئویی با دیگران به اشتراک بگذارند. توییچ همیشه تلاش کرده است که پلتفرم شماره یک برای استریمرهای محتوا باشد. به گزارش TheGamer ، این پلتفرم برای چهارمین بار در سال 2021 توانسته است رکورد قبلی خود را از نظر آمار تماشای محتوا بشکند که نشان میدهد در مدت کوتاهی توانسته است محبوبیت خود را در میان کاربران به طرز چشمگیری افزایش بدهد. آماری در همین راستا منتشر شده است که 10 دسته یا بازی برتر توییچ را در ماه می (اردیبهشت - خرداد) از نظر تعداد ساعات تماشا فهرست کرده که البته در آن اطلاعات جالبی دیده میشود. همانطور که در عکس زیر مشخص است، دستهی Just Chatting (ویدئوهایی که استریمر در آن راجع به مسائل مختلف صحبت میکند) از لحاظ تعداد ساعات تماشا در رتبهی اول قرار دارد. در رتبههای دوم و سوم GTA 5 و League of Legends را داریم که توانستهاند محبوبیت خود را در میان سه دستهی برتر توییچ همچنان حفظ کنند. نکتهی جالب اینجا است که ساعات تماشای ویدئوهای مربوط به بازی League of Legends با 11 درصد رشد نسبت به ماه قبل، به 168 میلیون ساعت رسیده؛ ولی باز هم نتوانسته است بالاتر از GTA V با 250 میلیون ساعت قرار بگیرد.
هر آنچه که برای استریمر شدن باید بدانیم Bayonetta 3 کماکان در دست ساخت قرار دارد
محبوبترین استریمر توییچ xQcOW است که به خاطر استریم GTA 5 شهرت دارد و ویدئوهایش در ماه می 39 میلیون ساعت دیده شده است. در مقام بعدی Gaules قرار دارد که از بازی کانتر استریم میگذارد و کاربران توییچ 15 میلیون ساعت محتوای او را تماشا کردهاند. البته توییچ تنها به خاطر رکوردشکنیهایش در این چند وقت سرخط اخبار نشده است. مثلاً خبر آمده که استریمرهای معروفی چون Amouranth و Indiefoxx نوع خاصی از محتوای ASMR (ویدئوهایی که به قصد تمدد اعصاب تماشاگران تولید میشوند) استریم کرده بودند که حاوی موارد غیر اخلاقی بوده و به همین خاطر از توییچ بن شدهاند. علاوه بر این، برخی استریمرهای توییچ از موسیقیهای دارای کپیرایت بهعنوان پسزمینهی استریمشان استفاده میکنند و نهاد ناظر بر قانون کپیرایت در اینترنت (DMCA) چند باری دست به کار شده و ویدئوهای تولیدشده در این پلتفرم را به دلیل نقض این قانون حذف کرده است. نظر شما کاربران زومیت دربارهی افزایش محبوبیت توییچ چیست؟ نظر خود را دربارهی این پلتفرم و استریمهایی که در آن تماشا میکنید، با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.
-
سه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۱:۵۰
-
۲۵ بازديد
-
-
راه ترقی
لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/272768/