راه ترقی

آخرين مطالب

گزارش رسمی دولت آمریکا در مورد یوفوها یک هفته دیگر منتشر می‌شود دانش

گزارش رسمی دولت آمریکا در مورد یوفوها یک هفته دیگر منتشر می‌شود
  بزرگنمايي:

راه ترقی -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

دیجی کالا /از شش ماه پیش تاکنون، صحبت‌های زیادی در مورد انتشار گزارش رسمی یوفوها توسط دولت آمریکا مطرح شده و پیش از این اتفاق، جزئیات جالب‌توجهی در این رابطه در اختیار ما قرار گرفته است.
گزارش رسمی یوفوها به زودی منتشر می‌شود. در واقع شش ماه پیش دستور تهیه و انتشار این گزارش در یک فرمان اجرایی توسط رئیس جمهور پیشین آمریکا، دونالد ترامپ امضا شد و طبق اطلاعات موجود، در هفته آینده شاهد ارائه این سند به عموم مردم خواهیم بود. با این تفاصیل، برخی از سیاستمداران برجسته آمریکایی پیش از انتشار گزارش به اطلاعات جالبی در مورد آن دسترسی پیدا کرده‌اند.
بزرگ‌ترین جوکی که در سال گذشته و با وجود رسیدن به زمان اوج همه‌گیری کووید 19 گفته می‌شد، حمله فرازمینی‌ها به سیاره ما در سال 2021 بود؛ در حالی که این شوخی هنوز به واقعیت تبدیل نشده، به نظر می‌رسد که در قالب گزارشی رسمی، دولت ایالت متحده به زودی رسما تایید می‌کند که اشیا پرنده ناشناسی در سراسر جهان، در آسمان رویت شده‌اند و بشریت چیز زیادی در مورد بسیاری از این یوفوها نمی‌داند.
علاقه‌مندان حدودا شش ماه بوده که منتظر انتشار این گزارش رسمی یوفوها هستند و به نظر می‌رسد این انتظار در هفته آیند، در تاریخ 25 ژوئن به پایان خواهد رسید. البته پیش از این تاریخ، تعدادی از اعضای کنگره آمریکا در روزهای گذشته در جلسه‌ای خصوصی سند مورد نظر را دیده‌اند و این اتفاق باعث شده تا جزئیاتی هیجان‌انگیز و تا حدی ناامید کننده در رابطه با اتفاق پیش رو در اختیار مردم قرار بگیرد.
گزارش رسمی یوفوها

راه ترقی


پیش از این جلسه خصوصی تعدادی ویدیو ثبت شده توسط دوربین‌های جت‌های جنگی ارتش آمریکا منتشر شده بود که اشیا پرنده ناشناس را در حال انجام فعالیت‌های عجیب و غریب و غیر طبیعی نشان می‌داد. تعدادی از سیاست مداران که در جلسه خصوصی چند روز پیش شرکت کردند گفته‌اند که آنچه در سند 25 ژوئن گردآوری شده، حاوی اطلاعات چندان شگفت‌انگیزی نیست؛ با این حال گفته شده که همین گزارش رسمی یوفوها باعث بروز سوالاتی می‌شود که موضوع امنیت ملی آمریکا را در بر می‌گیرد.
شان مالونی (Sean Maloney)، یکی از نمایندگان حاضر در جلسه خصوصی برگزار شده می‌گوید که بحث پدیده‌های هوایی ناشناس برای دولت‌مردان آمریکایی بسیار مهم بوده و زمانی که امنیت جانی خدمه ارتش و همچنین امنیت ملی ایالات متحده در خطر باشد، مطمئنا باید به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه بود. به نظر مالونی، سوالات مهمی در مورد سلامت و ایمنی پرسنل ارتش مطرح بوده و از آنجایی که فناوری‌های مختلف روز به روز با پیشرفت‌هایی جدید در اختیار مردم جهان قرار می‌گیرند، نیاز به رسیدن به درک بهتری از فضای اطراف زمین وجود دارد.
تعداد دیگری از کسانی که در جلسه خصوصی مورد نظر شرکت کردند هم اظهاراتی مشابهی با مالونی داشتند و بحث امنیت ملی و خطرات احتمالی که با وجود اشیا ناشناس پرنده در آسمان، متوجه ما خواهند شد را مرکز صحبت‌های خود قرار دادند. با این حال، به نظر می‌رسد که جزئیات چندان عجیب و غریبی در جلسه برگزار شده در اختیار شرکت کنندگان قرار نگرفته است. پیتر ولچ (Peter Welch)، نماینده کنگره از ایالت ورمانت هم می‌گوید که به هنگام شرکت در جلسه موضوع خاصی باعث شگفتی او نشد و به نظر می‌رسد که اظهارات این سیاستمدار و همکارانش، کسانی که بی‌صبرانه منتظر انتشار گزارش رسمی یوفوها بودند را ناامید خواهد کرد.
صحبت مقامات رسمی
شاید مهم‌ترین ویدیویی که در ماه‌های گذشته توجه مردم را در رابطه با بحث تلاش‌های دولت آمریکا برای شناسایی یوفوها به خود جلب کرد، مصاحبه‌ای با افسر اطلاعاتی،‌ لوئیس الیزاندو (Luis Elizondo) بود که به عنوان رئیس سابق «برنامه شناسایی تهدیدهای پیشرفته هوایی» (AATIP) وزارت دفاع آمریکا، به صورت مخفیانه وظیفه تحقیق در مورد پدیده‌های هوایی ناشناخته را بر عهده داشت. این مصاحبه بعد از انتشار تعداد زیادی ویدیو از برخورد با یوفوها پخش شده بود و قبل از الیزاندو هم مقامات رسمی مختلفی در رده‌های گوناگون، در این رابطه صحبت کرده بودند.
یکی از این مقامات رسمی، رئیس جمهور سابق آمریکا باراک اوباما بود؛ اوباما در یک مصاحبه، در جواب سوالی مربوط به اشیا پرنده ناشناس گفت که وقتی صحبت از یوفوها به میان می‌آید، موضوعاتی هستند که از آن‌ها باخبر بوده و نمی‌تواند این موضوعات را با عموم مردم به اشتراک بگذارد.
البته اوباما بدون اشاره به گزارش رسمی یوفوها گفت که اطلاعی از وجود آزمایشگاه‌های سری حاوی نمونه‌های آدم فضایی‌ها ندارد و نمی‌داند که آیا سفینه‌های فضایی فرازمینی‌ها در اختیار دولت آمریکا هستند یا خیر؟ در ادامه مصاحبه، رئیس جمهور سابق با لحنی جدی گفت که تصاویر و ویدیوهایی از اشیا پرنده ناشناس وجود دارند که هیچ کس در مورد ماهیت واقعی آن‌ها چیزی نمی‌داند و هنوز مشخص نیست که دقیقا چه موجودات یا پدیده‌هایی این یوفوها را به آسمان برده‌اند.
تصاویر ویدیویی اشیا پرنده ناشناس
در ادامه، اوباما اظهار کرد که نحوه حرکت و الگوی رفتاری این اشیا با علم کنونی بشر قابل توجیه نبوده و هنوز عده زیادی از مخاطبان در سراسر جهان به دنبال پیدا کردن جواب سوالات خود در این رابطه هستند. این اولین باری نبوده که باراک اوباما در مورد پدیده‌های هوایی ناشناخته صحبت کرده، اما سابقه نداشته که این سیاستمدار برجسته تا این مقدار و با چنین لحن جدی دانسته‌های خود در این رابطه را مطرح کند.
جان برنان (John Brennan) و جیمز وزلی (James Woolsey) دو نفر از مدیران سابق سازمان سیا آمریکا هستند که اظهاراتی مشابه باراک اوباما را مطرح کرده‌اند و مدتی پیش هم مقاله‌ای در مورد رئیس سابق سازمان اطلاعات ملی آمریکا، جان رتکلیف (John Ratcliffe) منتشر کردیم که جنجال‌های زیادی را در مورد گزارش رسمی یوفوها و بحث پدیده‌های هوایی ناشناس به وجود آورده بود.
صحت سه ویدیویی که در ادامه می‌بینیم، مدتی پیش توسط وزارت دفاع ایالات متحده تایید شده‌اند. یک مورد از این ویدیوها در سال 2004 ثبت شده و دو مورد دیگر هم به سال 2015 مربوط می‌شوند. حدودا دو سال پس از ثبت آخرین ویدیوها، یعنی در 2017 تصاویر مورد نظر به دست رسانه‌ها رسید و مدتی پس از این اتفاق هم پنتاگون رسما تایید کرد که این کلیپ‌ها برخورد خلبان‌های ارتش آمریکا با اشیا پرنده ناشناسی را نشان می‌دهند که تا به امروز ماهیت آن‌ها مشخص نشده و کسی نمی‌داند که دقیقا چه چیزی این یوفوها را به آسمان فرستاده است.
گزارش رسمی یوفوها و موجودات فرازمینی
در آوریل گذشته هم ویدیو دیگری توسط دوربین‌های یکی از کشتی‌های نیروی دریایی آمریکا منتشر شد که بحث‌ها در مورد پخش شدن گزارش رسمی یوفوها را داغ‌تر کرد؛ شی ناشناس مورد نظر (گیف پایین) که شبیه به یک گوی بزرگ بوده در نزدیکی یک کشتی نظامی، در سن دیگو آمریکا ظاهر شد، پس از مدتی درون آب اقیانوس ناپدید می‌شود.

راه ترقی


در حالی که برخی از ناامید شدن طرفداران در مورد اطلاعات موجود در گزارش 25 ژوئن خبر می‌دهند و می‌گویند که برگزاری جلسه خصوصی برای اعضای کنگره باعث شد تا هیجان چندانی در مورد آنچه در گزارش پخش می‌شود باقی نماند، همچنان هستند کسانی که این اتفاق را شروع جریانی بسیار بزرگ‌تر می‌دانند.
در چند هفته گذشته، دانشمند و عصب شناس معروف، سم هریس (Sam Harris) در بیانیه‌های جالبی اعلام کرد که اخیرا افرادی با او تماس گرفته‌اند تا در جریان انتشار اطلاعات یوفو برای عموم مردم و آشکار کردن این مسئله برای مخاطبان، برای دولت آمریکا از او کمک بگیرند. هریس در سه پادکست مختلف ادعا کرده بود که در مورد بحث گزارش رسمی یوفوها و پدیده‌های هوایی ناشناس با او تماس گرفته شده و دولتمردان ایالات متحده بر این باورند که این دانشمند می‌تواند نقش مهمی در فهم راحت‌تر مسئله توسط عموم مردم ایفا کند.
هریس ادعا کرده که از طرف دولت آمریکا با اشخاص دیگری هم تماس گرفته شده و از طرف دیگر، ماهیت فرازمینی و ناشناخته یوفوها هم موضوعی بوده که در درخواست‌های صورت گرفته از او، به شکلی واضح مورد بحث قرار گرفته است. در یکی از جدیدترین مصاحبه‌های هریس در یک پادکست، این دانشمند ادعا کرده که با اشخاص زیادی در این رابطه تماس گرفته شده و مطمئنا دولت آمریکا بسیار بیشتر از آنچه تاکنون تصور می‌شده، در مورد پدیده‌های هوایی ناشناس اطلاعات داشته است.
انتشار اطلاعات گسترده‌تر
هریس می‌گوید که با انتشار گزارش رسمی یوفوها موضوع وجود فرازمینی‌ها بسیار گسترده‌تر خواهد شد و هر دانشمندی که در 75 سال گذشته، قویا ادعا کرده که هیچ حیاتی در خارج از جو زمین وجود ندارد، به زودی با انتشار اطلاعات اخیر شگفت‌زده می‌شود. در ادامه، این عصب شناس معروف گفت که فرازمینی بودن ماهیت یوفوها تنها موضوع موجود نیست و این احتمال وجود دارد که در طول چندین دهه پیش موجوداتی متعلق به دنیای دیگر با انسان‌ها در ارتباط بوده‌اند.
طبق صحبت‌های این عصب شناس، انتشار اطلاعاتی که به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرند و همچنین اطلاعات و گزارش‌های بعد از آن می‌تواند بسیار نگران کننده و یا فوق‌العاده جالب‌توجه باشد. به بیان دیگر، بسته به درک، تصور و دید ما نسبت به موضوع وجود حیات در خارج از جو زمین، ممکن خواهد بود که به زودی یافته‌هایی به اشتراک گذاشته شوند که بسیاری از دانشمندان را خجالت‌زده می‌کنند؛ دانشمندانی که به کلی صحبت‌های نظریه‌پردازان حیات فرازمینی را زیر سوال می‌بردند و به کسانی که ادعای دزدیده شدن توسط آدم فضایی‌ها را مطرح می‌کردند، می‌خندیدند.
در انتها، نمی‌توان مطمئن بود که دقیقا چه جزئیاتی در گزارش رسمی یوفوها منتشر می‌شود. با این حال تمامی نشانه‌ها به ما می‌گویند که این گزارش بخشی از یک پازل بزرگ‌تر بوده که بسیار فراتر از پروژه‌های محرمانه وزارت دفاع و یا دانسته‌های کنگره آمریکا می‌رود. البته قسمت‌های محرمانه‌ای همراه با این گزارش تهیه شده‌اند که در اختیار عموم مردم قرار نمی‌گیرند، اما مابقی گزارش در دسترس تمامی علاقه‌مندان خواهد بود و پس از 25 ژوئن همه مخاطبان می‌توانند به این اطلاعات دست یابند.
منبع :slashgear

supports HTML5 video

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/272958/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

1500کیلو زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود

قیمت طلای جهانی اندکی صعود کرد

رئیس بانک مرکزی اروپا: اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد

سریع‌ترین مرد دنیا حامی رونالدو

گزینه عجیب بایرن؛ مربی اخراجی یونایتد!

صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!

یاسین سلمانی در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد

راه پرسپولیس و استقلال از هم جدا شد

10 تقلب بزرگ و فراموش نشدنی دنیای فوتبال

برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون

مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم

حساس‌ترین مبارزه کشتی فرنگی برای المپیک

رضاییان: شکایت رحمتی به دست ما نرسیده است

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

استقبال استاندار ایالت پنجاب از رئیسی

توضیح وزیر کشور درباره علت تغییر استاندار مازندران

سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید

«هفت سر اژدها» روایتی تلفیقی از چند آقازاده

لوکیشن سریال «متهم گریخت» 20 سال پس از پخش آن

اجرای زیبای موسیقی خیابانی با گیتار

متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره کمبود دارو

کاهش رغبت پسران به دانشگاه

تمام ماموریت بالگرد مریخی «نبوغ» را در یک دقیقه تماشا کنید

ربات انسان‌نمای Menteebot با قابلیت درک زبان طبیعی معرفی شد

لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان

جایزه کتاب سال فراخوان داد

برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا با گل های زیدان و مک منمن

حاشیه های فوتبال جهان

شهرهای میزبان جام جهانی 2024 فوتسال معرفی شدند

حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی

پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال

پیروزی دنور برابر لیکرز در دومین مسابقه پلی‌آف بسکتبال

قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی

والیبالیست‌های ایرانی 300 درصد گران شدند!

محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

زیباکلام: هزینه‌ای که اسرائیل برای رهگیری موشک‌های ایران داد خیلی بیشتر از هزینه‌ای بود که ایران متحمل شد

نشست سخنگوی دولت؛ از واردات خودرو تا افزایش تعطیلات

انتصاب مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

هیچ جنگی برنده نداره

قبلا کلاس زبان رفته؟

اجرای این خواننده بی‌ نظیر بود

هشدار نارنجی هواشناسی برای 21 استان

آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین

فیلم چاقوکشی مرد موتور سوار به راننده پشت فرمان وسط خیابان

آمار فوتی ها و مصدومین تصادفات رانندگی در نوروز 1403 اعلام شد

ساخت دستگاهی برای تولید برق از عرق بدن

سخنان جالب دکتر کاکاوند در مورد شاعر مهستی گنجوی

راحتی خیال از مرز شرقی؟

بازدارندگی متعارف ایران