راه ترقی

آخرين مطالب

عهد و پیمان رئیس بنیاد شهید برای خدمت به ایثارگران و توسعه فرهنگ ایثار اجتماعی

عهد و پیمان رئیس بنیاد شهید برای خدمت به ایثارگران و توسعه فرهنگ ایثار
  بزرگنمايي:

راه ترقی- سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی که در نخستین سفر استانی خود به خراسان رضوی رفته است در پیامی ضمن ابراز تشکر از مردم مشهد و کلات تأکید کرد: شهیدان راه حق که وجه الله و عشق مطلق به حق هستند، با گذر از حُجُب به مقام «فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی» رسیده‌اند، بزرگ‌ترین ثمره خون پاک شهیدان تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بنابراین  سرافرازی و عزت و غرور و اقتدار امت اسلامی در جهان امروز و آینده، در گرو بسط و گسترش و استمرار فرهنگ پویای شهادت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌ و پراکنده کردن عطر شهادت در جامعه است.

این پیام می‌افزاید: به‌رسم ادب و ادای احترام بر خود فرض می‌دانم، به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از شور و شعور و حسن اعتماد پی‌درپی مردم فهیم و عزیز حوزه انتخابیه مشهد و کلات، مجاوران امام رئوف حضرت علی بن موسی‌الرضا (علیه آلاف التحیه والثناء) به این خادم کوچکشان در سالیان متمادی، نهایت قدرشناسی و تشکر خود را ابراز کنم.

در پیام نماینده سابق مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح شده است:‌ از تمام اقشار مختلف، مسئولان اجرایی و تمامی فعالان و دست‌اندرکاران بزرگوار و انقلابی، در امر انجام چندین دوره انتخابات، حوزه انتخابیه مشهد و کلات ... و دوستان و سروران عزیز، ولایت‌مدار در جبهه فرهنگ انقلاب که در 14 سال گذشته بنده را در مسیر خدمت به انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان، خاصه خدمت به مردم شریف حوزه انتخابیه، به‌عنوان خادم خود در مجلس شورای اسلامی یاری داده و مکرر اعتماد و انتخاب نمودند، تشکر و قدردانی می‌کنم و از اینکه مقدور نیست حضوری از تک‌تک شما سروران قدردانی کنم، عذرخواهم.

در پیام قاضی‌زاده هاشمی آمده است: فرصت را غنیمت شمرده، تشکر صمیمانه خود را به محضر نماینده ولی‌فقیه در استان و تولیت محترم آستان قدس رضوی و نمایندگان بزرگوار در حوزه انتخابیه مشهد و کلات و کلیه نمایندگان در استان خراسان رضوی (همکاران عزیزم در مجلس شورای اسلامی) معروض می‌دارم.

این پیام خاطرنشان می‌کند: از محضر همه شما عزیزان و سروران خاضعانه در خواست دارم کماکان بنده را در مسئولیت جدید که جایگاهی بس والا و معنوی است، مشمول دعای خیر خود قرار دهید تا با عنایت خدای متعال و یاری شهیدان که زنده و شاهد و عند ربهم یرزقون هستند، بتوانم در این سنگر نیز در جهت بسط و گسترش، احیاء و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، خدمتگزاری امین برای ملت شریف ایران علی الخصوص جامعه ایثارگری و سربازی خدوم برای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشم.

در پیام قاضی‌زاده هاشمی آمده است: با خدای خود عهد و پیمان می‌بندم با تمام توان از طریق ارائه و اجرای برنامه‌های علمی و اصولی و بهره از تمام ظرفیت‌های موجود و بالقوه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، تحولی بنیادین و مؤثر را در راستای اهداف فرهنگی و خدماتی و پراکنده کردن عطر شهادت در جامعه اسلامی، در این نهاد مقدس آغاز کنم.

در پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح شده است:‌ به استحضار ملت شریف ایران و جامعه معزز و فداکار ایثارگری می‌رساند، بنیاد شهید و امور ایثارگران، در کنار وظایف خدماتی‌اش به خانواده شهدا و ایثارگران، در اصل یک نهاد فرهنگی، هدایتگر، برنامه محور و سیاست‌گذار است که ناظر بر فرهنگ حاکم بر کشور و جامعه اسلامی است، بنابراین شایسته است نظام و جامعه اسلامی را در جهت تحقق اهداف فرهنگی و انقلابی و ایثارگری رهنمون کند و با استمرار و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت در باطن و وجدان جامعه، فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت‌ را در باور جامعه اسلامی نهادینه کند.

این پیام می‌افزاید: امید است در این مسئولیت خطیر با حفظ و حراست از دستاوردهای مهم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون شهیدان انقلاب اسلامی است، آن‌گونه عمل کنیم که ارواح مطهر امام و شهدا از ما راضی و خشنود شوند و خدماتمان به اسلام و مسلمین و انقلاب اسلامی، مرضی مولایمان و مولای جهانیان حضرت حجت بن الحسن العسکری امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار گیرد.

در پیام معاون رئیس جمهور آمده است: از خدای متعال عاجزانه خواستارم با بهره از منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و در جمع شریف اعضای دولتِ مردمی و انقلابی «سیزدهم» به ریاست شخصیتی مؤمن و انقلابی و خستگی‌ناپذیر حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی، تمام اهداف مقدس و متعالی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و شهیدان راه اسلام، خاصه حاج قاسم عزیز را در این حوزه، با استعانت از خدای متعال و همکاران مؤمن و اندیشمند و پرتلاش و همچنین برکت وجود نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران محقق کنیم.

 امیر حسین قاضی زاده که 21 شهریور از سوی آیت الله رییسی به عنوان معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شده بود چهار دوره نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بوده است و در دوره اخیر نیز نایب رییسی مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت.

قاضی‌زاده هاشمی امروز پنجشنبه 25 شهریورماه در نخستین سفر استانی به مشهد رفت و پس از ورود به مشهد با حضور در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در جلسه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی حضور یافت.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/301832/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود

تمجید دل‌پیرو از بلینگام؛ جود استثنایی است

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

گل دوم اورتون به لیورپول توسط دومنیک کالورت لوین در دقیقه 58

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر

آخرین وضعیت بدهی‌های سرخابی‌ها به بانک شهر

چگونگی فرآیند واگذاری سرخابی‌ها از زبان احمدی

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

اسرائیل در غزه؛ جنایت پشت جنایت

تقدیر‌ از تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان

رزا ابراهیمی برترین ورزشکار پارالمپیکی سال

گل اول منچستریونایتد توسط هری مگوایر در دقیقه 42

یوسفی: من هیچ دلخوری از آقای دبیر ندارم

عکس یادگاری دبیر با کودکان کشتی گیر

امیری: تبریک ویژه به هواداران 2 تیم به خاطر این اتفاق ارزشمند

علیرضا دبیر بعد از انتخاب فدراسیون کشتی به عنوان بهترین فدراسیون سال 14

مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان

تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد

19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل

رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد

گفتگوی جالب علیرضا دبیر با ورزشکار کودک ورزش‌های زورخانه‌ای

واکنش علی دبیر بعد از انتخاب امین میرزازاده به عنوان آقای ورزش ایران در سال 1402

جبلی در پاسخ به سوال خبرنگار آخرین خبر: سعی می کنیم در فصل آینده فوتبال به بهترین کیفیت مسابقات را پخش کنیم

صحبت های ناهید کیانی پس از دریافت عنوان بانوی ورزش ایران در سال 1402

تمرینات علیرضا بیرانوند برای بازگشت

امیررضا معصومی جایزه قهرمان فردا را کسب کرد

چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟

تجلیل از حسین عبدی، سرمربی تیم ملی جوانان

خلاصه بازی لوریان 1 - پاری سن ژرمن 4

ژاوی در بارسلونا می‌ماند

بیانیه وزارت امور خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا

زمان برگزاری ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد

حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

واعظی: عملیات «وعده صادق» تقویت اتحاد ملی کشور را در پی دارد

فیلم سینمایی "شیفت شب"؛ فردا شب از آی‌فیلم

قابی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

آغاز بالن سواری تاریخی پایتختی‌ها

دوره ما اینطوری نبود!

ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!

چهره ها/ سلفی متفاوت المیرا شریفی‌مقدم در برنامه تلویزیون

مادرشوهر و عروس چه دعوایی کردن

چهره ها/ عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» در دل طبیعت

موزیک ویدئوی تماشایی با ساز خوش صدای «ویولنسل»

محاکمه پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

چرا اجرام زحمت در ایستگاه فضایی بین المللی شناور می شوند؟

دکلمه زیبای خسرو شکیبایی

تندروها در پی رسیدن به کرسی قالیباف؟

حامیان گشت ارشاد