راه ترقی
وقتی طراحان تصمیم می‌گیرند لوگوهای معروف را بازطراحی کنند
يکشنبه 19 ارديبهشت 1400 - 11:02:20
راه ترقی - شرکت‌های بزرگ هزینه‌ی زیادی صرف طراحی لوگو می‌کنند که یکی از مهم‌ترین نمادهای تصویری هر برند است؛ بنابراین باید نمایشی قابل قبول از ارزش‌های اصلی بنیان‌گذاران شرکت را به نمایش بگذارد.

لوگو ی هر شرکت سرشناس، چهره‌ی آن و بسیار شناخته‌شده است؛ بنابراین عجیب نیست اگر طراحان بخواهند با بازآفرینی لوگوهای معروف، ارزش‌ و توانایی‌های خود را ثابت کنند. یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود بعضی از طراحان به بازطراحی لوگوهای شناخته‌شده بپردازند این است که آن‌ها معتقدند می‌توانند با کسری از هزینه‌ای که برای طراحی لوگو به طراح اصلی آن پرداخته شده است، لوگوهای بسیار بهتری طراحی کنند. مقاله‌های مرتبط:
چگونه لوگو سرنوشت یک برند را تغییر می‌دهد؟ شرکت‌های معروف و پیام‌های مخفی در لوگو‌ی آن‌ها
با وجود این تفکرات و برای به نمایش گذاشتن مهارت‌ها، تعدادی از طراحان تصمیم گرفته‌اند لوگوهای معروف را بازآفرینی کنند و آن‌ها را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند. در ادامه با هم نگاهی به بعضی از این بازطراحی‌ها می‌اندازیم تا ببینیم آیا شرکت‌های معروف با صرف هزینه‌های گزاف به طراحان لوگوهای خود، کار اشتباهی کرده‌اند! لوگوی سمت چپ، لوگوی اصلی و لوگوی سمت راست، بازطراحی آن است
گوگل مپ

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی

راه ترقی


http://www.RaheNou.ir/fa/News/260064/وقتی-طراحان-تصمیم-می‌گیرند-لوگوهای-معروف-را-بازطراحی-کنند
بستن   چاپ