راه ترقی
رشد 30 برابری فروش شرکت سفرهای علی بابا با رونمایی پلتفرم تور
يکشنبه 21 شهريور 1400 - 17:33:05
راه ترقی - شرکت سفرهای علی‌بابا پس از رونمایی از پلتفرم تور، موفق شده است در فاصله کمتر از یک سال به رشد 30 برابری در مقدار فروش ریالی دست پیدا کند.

شیوع کرونا سرنوشت غم‌انگیزی برای کسب‌وکارهای صنعت گردشگری رقم زد و تعداد زیادی از آن‌ها را به تعطیلی کشاند. یک ماه پس از شیوع کرونا و پیش از تعطیلات سال نو، بیش از 60 درصد تورهای گردشگری لغو شد و آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی ملزم به استرداد وجه بلیط پروازها بدون کسر جریمه شدند. تمام این‌ عوامل ضرر بسیاری به فعالان این حوزه وارد کرد؛ در این میان، شرکت سفرهای علی‌بابا پس از مدتی توانست با در پیش‌ گرفتن سیاست‌های جدید و ایجاد بستری تخصصی برای یکپارچگی فروش محصولات آژانس‌های مسافرتی دوباره جایگاه خود را به دست آورد. علی‌بابا اکنون با بیش از 4 میلیون بازدید روزانه حدود 45 درصد کل بازار گردشگری آنلاین ایران را در اختیار دارد. روابط عمومی علی‌بابا به‌تازگی اعلام کرده که در فاصله 12 ماه از شروع به کار مارکت‌پلیس تور، رشدی 11 برابری در تعداد فروش و نزدیک به 30 برابری در حجم ریالی تجربه کرده است.

راه ترقی

گفت‌وگوی زومیت با هم‌بنیانگذار علی بابا؛ کرونا صنعت گردشگری را به زانو درآورد کرونا بازار سفرهای نوروزی را از بین برد
حسینی‌نژاد موفقیت این محصول را در پنجمین تلاش شرکت اعلام کرده و گفته است: خوشحالیم که با بهبود شاخص‌ها و توسعه مطابق با رفتار کاربر تنها در یک سال به سهم بازار 25 درصدی دست پیدا کرده‌ایم. از منظر آمار و ارقام محصول تور ما تا پایان شهریورماه، فروشی معادل 80 میلیارد تومان را به‌صورت تقریبی تجربه خواهد کرد. به نظر می‌رسد رشد محصول تور ناشی از تغییر رفتار جامعه از خرید حضوری به آنلاین و استقبال آژانس‌های آفلاین کشور برای فروش در این بستر بوده است.

http://www.RaheNou.ir/fa/News/300331/رشد-30-برابری-فروش-شرکت-سفرهای-علی-بابا-با-رونمایی-پلتفرم-تور
بستن   چاپ