راه ترقی

آخرين مطالب

قتل هولناک زن تهرانی در خانه دوست اجتماعی

قتل هولناک زن تهرانی در خانه دوست
  بزرگنمايي:

راه ترقی - همشهری / « 20سال با نسترن اختلاف سنی داشتم و می‌خواستم به دوستی‌مان خاتمه بدهم اما او آنقدر مرا تحت فشار قرار داده بود که با وی درگیر شدم و ناخواسته جانش را گرفتم.» 
این بخشی از اعترافات پسری 26ساله است که به اتهام قتل هولناک زنی 46ساله بازداشت شده است.
جنایتی که این پسر جوان رقم زد، یازدهم اردیبهشت‌ماه رخ داد. حدود ساعت 9شب بود که گزارش قتل یک زن به قاضی حبیب‌الله صادقی بازپرس جنایی تهران اعلام و در بررسی‌ها مشخص شد که مقتول 46ساله بوده است. او روز حادثه مهمان خانه یکی از دوستانش در جنوب تهران بود که توسط مردی ناشناس با ضربات متعدد چاقو و به طرز هولناکی به قتل رسیده بود.
صاحبخانه زنی به نام سارا بود که در تحقیقات اولیه به پلیس گفت: مقتول نسترن نام داشت و از دوستانم بود. او شب را میهمان بود و من در آشپزخانه سرگرم پختن غذا بودم که زنگ خانه را زدند. دوستم آیفون را برداشت و چون گوشی‌اش خراب بود و صدا نمی‌آمد، به مقابل در رفت تا ببیند چه‌کسی پشت در است.
بعد از رفتن دوستم ناگهان صدای جیغ و فریاد شنیدم و سراسیمه از خانه خارج شدم و دیدم دوستم در طبقه همکف و داخل راهرو غرق در خون روی زمین افتاده است و همزمان مردی سراسیمه از در خانه خارج شد. وی ادامه داد: من در طبقه دوم خانه ساکن هستم و طبقه همکف خالی است و آن مرد را نشناختم.
بازداشت قاتل
میزبان چهره قاتل فراری را ندیده بود به همین دلیل گروهی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران جست‌و‌جوی خود را برای شناسایی عامل جنایت آغاز کردند تا اینکه با انجام تحقیقات و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه هویت متهم به‌دست آمد و دستور بازداشت وی صادر شد. وی جوانی 26ساله بود که از مدت‌ها قبل با مقتول آشنا شده و با یکدیگر ارتباط دوستی داشتند.
آنطور که مشخص بود او روز حادثه با زن جوان (مقتول) تماس گرفته و برای دیدن او قرار گذاشته بود. با این سرنخ، جست‌و‌جو برای یافتن متهم به قتل آغاز شد تا اینکه تلاش تیم تحقیق بعد از گذشت یک هفته نتیجه داد و متهم به قتل بازداشت شد.
جوان 26ساله وقتی پیش روی بازپرس جنایی تهران قرار گرفت به قتل اقرار کرد و درخصوص انگیزه‌اش گفت: من در مغازه موبایل فروشی کار می‌کردم و 3سال قبل بود که نسترن(مقتول) برای خرید گوشی به مغازه‌ام آمد. از همان روز آشنایی ما شکل گرفت و با هم ارتباط داشتیم. اما چون او 20سال از من بزرگ‌تر بود شرایط ازدواج با یکدیگر را نداشتیم.
از سوی دیگر خانواده‌ام که از دوستی من و نسترن بی‌خبر بودند، اصرار داشتند که با یکی از دختران فامیل ازدواج کنم. وی ادامه داد: نسترن این موضوع را می‌دانست و همیشه تهدیدم می‌کرد که اگر به حرف‌های او اهمیت ندهم موضوع را به خانواده‌ام می‌گوید. مادرم بیماری قلبی داشت و می‌ترسیدم اگر متوجه ماجرا شود دچار سکته قلبی شود و جانش را از دست بدهد. نسترن هر ازگاهی به این بهانه از من باج می‌گرفت. می‌گفت اگر پول به حسابش نریزم به مادرم ماجرای ارتباطمان را می‌گوید. من هم برای اینکه او به خانواده‌ام حرفی نزند ناچار بودم تسلیم خواسته‌اش شوم.
متهم ادامه داد: دیگر از این وضعیت خسته شده بودم و تصمیم گرفتم به این ارتباط پایان بدهم. روز حادثه به او زنگ زدم و متوجه شدم مهمان خانه دوستش است. قرار شد به آنجا بروم و با نسترن صحبت کنم. می‌خواستم از او خواهش کنم که دست از تهدید بردارد. وقتی به مقابل خانه دوستش رسیدم به موبایلش زنگ زدم و او جواب داد.
از من خواست منتظرش بمانم و بعد از چند دقیقه به مقابل در آمد و من وارد خانه دوستش شدم. در راهروی همکف سرگرم صحبت بودیم که بار دیگر با هم جر و بحثمان شد. او دوباره تهدیدم کرد و من درحالی‌که به‌شدت عصبانی و ناراحت بودم با چاقویی که همراه داشتم چند ضربه به او زدم.
خشم همه وجودم را فرا گرفته بود و اصلا کنترلی بر رفتارهایم نداشتم. بعد از آنکه نسترن خون‌آلود روی زمین افتاد ترسیدم و قبل از رسیدن دوستش از خانه بیرون آمدم و چاقو را در همان حوالی در باغچه پارکی دفن کردم. وی گفت:در تمام این مدت به‌شدت عذاب وجدان داشتم و اصلا باورم نمی‌شود که جان نسترن را گرفته‌ام.
متهم به قتل پس از اقرار به جنایت با قرار قانونی بازداشت شد و با دستور بازپرس جنایی تهران برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/260546/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک

خلاصه بازی مس رفسنجان 1(5) - پیکان 1(4)

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

عربستان اسپانسر فیفا شد!‏

پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند

وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است

هلاکت 2 تروریست با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در اطراف زاهدان

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

طوفان نمک کوهنوردیه!

آرنولد از رقابت با استالونه می‌گوید

تهدید خانواده آرمان عبدالعالی به شکایت از فیلم «بی بدن»

دو تا کلیه محکم و پرکار، در عین حال ترد و کرانچی!

صفحه مجازی همسر سابق «مهدی قائدی» بسته شد

مافیای موسیقی در ایران فقط برای موسیقی پاپ هست؟

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد

تجاوز به چپ کامیون چهار کشته برجای گذاشت

دبی هنوز در زیر آب!

استنشاق گاز شادی‌آور با طعم قلیان‌های مرگ‌آور!

دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور 1403 منتشر شد

سیلاب در گلزار شهدای کرمان

تخریب منازل مسکونی در زاهدان بر اثر طوفان

دستگیری 70 زورگیر و سارق موبایل در تهران

ناسا 2 ماموریت رصد زمین را پس از 18 سال متوقف کرد

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

قیمت این خودرو 30 میلیون تومان ارزان شد

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

شغل جدید ستاره نیوکسل؛ راننده کامیون!‏

دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏

رئیسی: هرکجای کشور فسادی دیده شود مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد

انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ایران: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

از حواشی ادامه دار یک پلتفرم تا صدرنشینی «محفل»

بازی جالب حدس چهره با سیدجواد هاشمی

آهنگ محسن چاوشی به نام «شاه مقصود» برای طرفدارانش

آتش‌سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت‌تیر در منطقه شهرری

شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور 1403

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟