راه ترقی

آخرين مطالب

بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی

راه ترقی - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی ۹۷ درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد. به گزارش روابط عمومی و ...

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

راه ترقی - اقدامات بیمه دی، نظر رئیس جمهور، وزراء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به خود جلب کرده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دکتر قاضی‌زاده هاشمی ...

بنیاد شهید تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ، حدود ۲ هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

راه ترقی - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ صفی‌خانی مدیر روابط عمومی این شرکت، در خصوص خدمت‌رسانی به خانواده‌ی بزرگ ایثار و شهادت اظهار داشت؛ علیرغم ...

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

راه ترقی - بیمه مرکزی ج.ا.ا موافقت خود با افزایش سرمایه‌ی شرکت بیمه دی را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ بیمه مرکزی ج.ا.ا به عنوان نهاد ناظر ...

مدیرعامل بیمه دی در شورای مدیران مطرح کرد؛ بیمه دی در سال گذشته بیش از ۱۷۰ هزار میلیارد ریال فروش داشته است/ رشد ۷۹ درصدی شاخص فروش

راه ترقی - مدیرعامل بیمه دی در شورای مدیران با اشاره به دستاوردهای ارزنده شرکت در سال گذشته، تحقق اهداف را در گرو باور و تلاش تمامی کارکنان در همه سطوح دانست. به گزارش ...

در دیدار نوروزی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

راه ترقی - اقدامات بیمه دی، نظر رئیس جمهور، وزراء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به خود جلب کرده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دکتر قاضی‌زاده هاشمی ...

بیمه دی، میزبان اصحاب رسانه در ضیافت افطار

راه ترقی - فعالان عرصه‌ی خبر و رسانه در ضیافت افطاری شرکت بیمه دی شرکت نمودند. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دوشنبه ۲۰ فروردین‌ ۱۴۰۳ همزمان با ۲۸ ماه ...

دارندگان بیمه نامه بدنه بیمه دی از خدمات نوروزی ویژه بهره مند می شوند

راه ترقی - شرکت بیمه دی به مناسبت سال نو و از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به مدت یک ماه خدمات ویژه امداد خودرو به رانندگان دارای بیمه نامه بدنه خود، ارائه می دهد. به ...

شما برنده قرعه کشی پایان سال بیمه دی باشید

راه ترقی - قرعه کشی پایان سال بیمه دی امشب آغاز و تا لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ ادامه دارد. شما می توانید از همین حالا با شماره گیری *۱۶۷۱# و نصب اپلیکیشن دی‌دار در قرعه کشی ۵ ...

برندگان قرعه کشی پایان سال بیمه دی مشخص شدند

راه ترقی - قرعه کشی پایان سال بیمه دی در آخرین ساعات سال ۱۴۰۲ برگزار شد و ۱۰ برنده خوش شانس هدیه ۵ میلیون تومانی و ۵ برنده خوش شانس جایزه ۱۵ میلیون تومانی این شرکت که با ...

خدمت ویژه بیمه دی به دارندگان بیمه نامه بدنه

راه ترقی - شرکت بیمه دی به مناسبت سال نو و تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان، از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ به مدت یک ماه، به دارندگان بیمه نامه بدنه این شرکت ...

تداوم خدمت‌رسانی و پاسخگویی بیمه دی در نوروز ۱۴۰۳

راه ترقی - بیمه دی طی تعطیلات سال نو نیز خدمت‌دهی به مشتریان و بیمه‌شدگان را دستور کار داشته و در راستای تکریم ایشان علاوه بر پاسخگویی ۲۴ ساعته با سرشماره ۱۶۷۱، کارشناسان ...

بازدید رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از غرفه‌ی بیمه دی

راه ترقی - رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، طی دیدار از غرفه‌ی بیمه دی مطرح کرد:کاهش چشمگیر زمان پرداخت مستقیم خسارت به بیمه‌شدگان، به ویژه خانواده‌‌ی معزز ایثارگری، ...

انتصاب مدیر بیمه‌های مهندسی و انرژی در شرکت بیمه دی

راه ترقی - مدیرعامل بیمه دی، طی حکمی حمیدرضا علی‌محمدی را به سرپرستی مدیریت بیمه‌های مهندسی و انرژی این شرکت منصوب نمود. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ ...

لوح زرین‌ نو آوری برتر ایرانی به بیمه دی رسید

راه ترقی - شرکت بیمه دی در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایران موفق به کسب تندیس و لوح این رویداد شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ در این جشنواره که ۲۱ اسفندماه ...

بازدید رییس جمهور از غرفه بیمه دی

راه ترقی - صبح امروز رییس جمهورطی بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دوسالانه بنیادشهید، در غرفه بیمه دی حاضر شد و در جریان اقدامات بیمه و نحوه خدمات رسانی این شرکت به جامعه ...

رشد ۸۴ درصدی بیمه دی در حق بیمه تولیدی

راه ترقی - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ این شرکت با اجرای سیاست‌های تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و نیز مدیریت ریسک بهتر نسبت به دوره‌ی مشابه ...

مدیرعامل بیمه دی در جمع مدیران ستاد و شعب؛ باید به برنامه عملیاتی شرکت متعهد و نتیجه گرا باشیم

راه ترقی - رویداد هم اندیشی تدوین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ شرکت بیمه دی با حضور مدیرعامل، قائم مقام، معاونین و کلیه مدیران ستاد و شعب بیمه دی طی دو روز برگزار شد. به گزارش ...

برگزاری نشست سراسری مدیرعامل بیمه دی با کارکنان

راه ترقی - برنامه‌ی عملیاتی بیمه دی در سال ۱۴۰۳ از سوی مدیرعامل این شرکت تبیین شد. نشست مدیرعامل شرکت بیمه دی با کارکنان سراسر کشور با هدف تبیین برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ ، با ...

رئیس بنیاد شهید در آستانه‌ی اعیاد شعبانیه و در مراسم سالروز تاسیس بیمه دی مطرح کرد: قدردان زحمات بی‌دریغ کارکنان بیمه دی به خانواده ایثار و شهادت هستیم

راه ترقی - قاضی‌زاده هاشمی گفت:ارتباط بنیاد شهید با شرکت بیمه دی، ارتباطی چند جانبه است. زیرا از طرفی، بنیاد به شکل غیرمستقیم مدیریت این شرکت در اختیار دارد. و از دیگر سو، ...

رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا در مراسم نوزدهمین سالگرد تأسیس بیمه دی، عنوان کرد: با استمرار توفیقات بیمه دی، درخشش این شرکت تدوام داشته است

راه ترقی - علی استاد هاشمی گفت:می‌بایست مردم را در امر آموزش مفاهیم و مباحث بیمه‌ای یاری دهیم و هنگامی که شهروندی برای خرید بیمه‌نامه به ما مراجعه می‌کند، باید همه‌ی موارد ...

مدیر عامل بیمه دی در مراسم نوزدهمین سالروز تأسیس این شرکت عنوان کرد؛ رضایتمندی بیمه‌شدگان و مشتریان در بیمه دی، یک اصل اساسی است

راه ترقی - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دوم اسفندماه و مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، مراسم نوزدهمین سالروز تأسیس بیمه دی با حضور رئیس بنیاد ...

معرفی برندگان جشنواره‌ی فروش زمستانی بیمه دی

راه ترقی - جشنواره‌ی فروش زمستانی بیمه دی با اعلام نام بیمه‌گذاران برنده، به کار خود پایان داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در جشنواره‌ی فروش زمستانی ...

بررسی بودجه‌ بیمه دی در سال ۱۴۰۳

راه ترقی - بودجه‌ی بیمه دی در سال آتی، طی جلسه‌ای با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در نشستی که جهت بررسی و تعیین بودجه‌ ...

رشد ۸۴ درصدی بیمه دی در حق بیمه تولیدی

راه ترقی - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ این شرکت با اجرای سیاست‌های تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و ...

افزایش سرمایه شرکت بیمه دی تصویب شد

راه ترقی - شرکت بیمه دی روز یکشنبه یکم بهمن ماه در حالی درخصوص تصویب افزایش سرمایه خود به مجمع نشست که بیمه مرکزی و سازمان بورس به ...

رشد ۱/۵ برابری سود خالص "ودی" در ۹ ماهه سال جاری

راه ترقی - بیمه دی در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ سودی بالغ بر ۷٫۷۴۵ میلیارد ریال را شناسایی کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۵۱ درصد افزایش داشته است.صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ (حسابرسی نشده) شرکت بیمه دی با نماد «ودی» در حالی روی سامانه کدال رفت که این شرکت بیمه ای در تداوم رکوردشکنی‌های خود در سال جاری توانسته است در گزارش عملکرد نه‌ ماهه خود نیز شگفتی‌ ساز شود. گام جدید بیمه دی به سمت سودآوری و ارزش آفرینی پایدار شرکت بیمه دی در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۱٫۳۰۲ ریال سود خالص شناسایی کرده است. این سود نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵۱۸ ریال به ازای هر سهم بود، رشد ۱/۵ برابری را نشان می دهد. رشد سودآوری شرکت در ۹ ماه اخیر، بیانگر عملکرد مناسب شرکت در حوزه بیمه گری و سرمایه گذاری بوده که می تواند شرکت را در مسیر سودآوری پایدار قرار دهد. شرکت بیمه دی با سرمایه ثبت شده ۵٫۹۵۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۷٫۷۴۵ میلیارد ریال سود شناسایی کرده است. این در حالی است که سود این شرکت در ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ مبلغ ۳,۰۸۵ میلیارد ریال بوده است. رشد خیره کننده سود عملیاتی بیمه دی فروش شرکت در ۹ ماهه سال جاری بالغ بر ۱۵۶,۴۷۶ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۸۷,۲۷۲میلیارد ریال) معادل ۷۹ درصد رشد نشان می دهد.سود عملیات بیمه گری بیمه دی در ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به رقم ۹,۹۵۸ میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ رشد ۱۸۷ درصدی را نشان می دهد. وجود سود عملیات بیمه گری و رشد چشمگیر آن نسبت به دوره مشابه سال قبل، فاکتور بنیادی مهمی در تحلیل سهم به شمار می‌رود چرا که به معنای گسترش و افزایش فروش و درآمد حق بیمه و مدیریت مناسب ریسک است.

بیمه دی به سهامداران خود ۶۰ درصد سهام جایزه می دهد

راه ترقی - شرکت بیمه دی با دعوت از سهامداران خود به منظور افزایش سرمایه از مبلغ ۵۹۵۰ میلیارد ریال به مبلغ ۲۰.۰۰۰ میلیارد ریال ساعت ۱۴ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱ مجمع عمومی فوق العاده برگزار می کند. همچنین پس از برگزاری مجمع افزایش سرمایه در ساعت ۱۵ همان روز در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده اعضای جدید هیأت مدیره خود را خواهد شناخت. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ آگهی دعوت به مجامع عمومی فوق العاده و عادی به طور فوق العاده بیمه دی در حالی روی سامانه کدال منتشر شد که در این اطلاعیه، مهم ترین دستور جلسه مجمع عمومی فوق العاده این شرکت، تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و همچنین مهم ترین دستور جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نیز انتخاب اعضای هیأت مدیره شرکت می باشد.براساس گزارش توجیهی افزایشی که در سایت کدال بورس نیز منتشر شده، افزایش سرمایه شرکت با هدف اصلاح ساختار مالی و اطمینان دهی به سهامداران به منظور افزایش سودآوری، طی دو مرحله از رقم ۵.۹۵۰ میلیارد ریال فعلی به مبلغ ۲۰.۰۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید. در مرحله اول این رقم به ۹۵۰۰ میلیارد ریال از محل اندوخته ها و سود انباشته (سهام جایزه) و مرحله دوم از مبلغ ۹.۵۰۰ به ۲۰.۰۰۰ میلیارد ریال از محل مطالبات یا آورده نقدی سهامداران خواهد بود.

استقبال از بسته های ویژه در جشنواره زمستانی بیمه دی

راه ترقی - جشنواره زمستانی بیمه دی که با تخفیف روی بسته های مختلف بیمه ای از اول دی آغاز شده است، با استقبال مردم همراه شد. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، جشنواره زمستانی این شرکت از اول دی ماه با تخفیف ۲۰ تا ۷۵ درصدی روی بیمه بدنه خودرو، بیمه های مهندسی، آتش سوزی، مستمری و باربری صادراتی و وارداتی آغاز شده است.در این جشنواره که خریداران می توانند در خرید بیمه شخص ثالث از ۶۰ درصد تخفیف مازاد مالی و در بیمه بدنه خودرو از ۶۰ تا ۷۵ درصد (به صورت پلکانی) تخفیف، بیمه های مستمری پیشامد و باربری صادراتی و وارداتی از ۳۰ درصد تخفیف، بیمه آتش سوزی از ۵۰ درصد و انواع بیمه مهندسی نیز از ۲۰ درصد تخفیف بهره مند شوند، مورد اسقبال هموطنان قرار گرفته است.

حضور شرکت بیمه دی در کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه

راه ترقی - بیمه دی دست‌آوردهای خود در حوزه‌ی تحول دیجیتال را، در دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه معرفی کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ مدیریت تحول دیجیتال و مدیریت بازاریابی و تبلیغات این شرکت، طی حضور خود در دومین «کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه» اقدامات، دست‌آوردها و برنامه‌های‌ رو به توسعه‌ی خود در عرصه‌ی فن‌آوری‌های دیجیتال را معرفی و در معرض مشاهده‌ی کارشناسان و علاقمندان این حوزه قرار دادند.

حق وردیلو مطرح کرد؛ بیمه دی جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای در شاخص فروش است/ مشکل کروکی‌های آنلاین در آینده نزدیک حل می شود

راه ترقی - معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه دی را جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای دانست و گفت: در زمینه کروکی آنلاین شرکت های بیمه همکاری خواهند کرد و امروز جلسه‌ای با پلیس راهور داشتیم تا مشکلات کروکی آنلاین هرچه زودتر رفع شود. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو این شرکت برگزار شد. در این همایش حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در این سال‌ها بیمه دی حال خوبی نداشت گفت: اما در این دوره زحمات زیادی کشیده شد و ما قدردان همه فعالان صنعت بیمه هستیم. وی با بیان اینکه بیمه صنعتی است که می‌تواند محرک حوزه اقتصادی باشد افزود: این صنعت مسیر رشد ‌توسعه خود را در پیش گرفته و ‌‌هر روز وضعیت صنعت بیمه روبه پیشرفت است. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: صنعت بیمه نه تنها در حوزه های متفاوت سرمایه گذاری دارد، بلکه ایجاد اشتغال مولد نیز کرده‌ است. حق وردیلو با اشاره به اینکه این صنعت زمینه هایی را برای رشد ‌اقتصادی کشور فراهم کرده بیان کرد: در زمینه اصلاح ساختار بدنه صنعت بیمه باید اتفاقاتی رخ دهد، ما در بیمه مرکزی قانون این صنعت را بازنگری خواهیم کرد و از نقطه نظرات فعالان حوزه بیمه در پیشنویس اولیه استفاده می‌کنیم. وی افزود: باید از تجارب کشورهای دیگر در صنعت بیمه استفاده کنیم تا مسیر رشد و‌ بالندگی صنعت را پیش ببریم. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما ۱۰۲ هزار نمایندگی در سراسر کشور داریم گفت: در بیمه دی ۱۰۹۷ نماینده حقیقی، ۵ نماینده حقوقی و تعداد کمی نماینده زندگی داریم که نزدیک به ۱۳ درصد پرتفوی بیمه دی توسط نمایندگان شکل می‌گیرد. حق وردیلو بیان کرد: ما در زمینه شبکه فروش درخواست داریم که راهبرد مشخص تری از سوی شرکت اعمال شود، همچنین درخواست داریم در زمینه شبکه فروش و‌ رفع مشکلات آن تمهیداتی اندیشیده شود. وی افزود: در زمینه کروکی انلاین شرکت های بیمه همکاری خواهند کرد و امروز جلسه‌ای با پلیس راهور داشتیم تا مشکلات کروکی انلاین هرچه زودتر رفع شود. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما مدافع جدی حقوق بیمه گذاران، بیمه گران و شبکه فروش هستیم و رقابت ناسالم میان همکاران را رفتاری نا پسندیده می‌دانیم. حق وردیلو بیان کرد: سهم بیمه‌های زندگی عدد قابل توجهی در بیمه دی نیست و باتوجه به اینکه این شرکت جزو ۵ شرکت برتر است، نمایندگان باید فعالیت بیشتری در زمینه بیمه‌های زندگی داشته باشند. وی با اشاره به اینکه در حوزه بیمه ثالث ‌و درمان باید ریسک پذیری بیشتری وجود داشته باشد افزود: در زمینه نظارت هوشمند با استفاده از فناوری های نوین رصدهایی را به صورت انلاین خواهیم داشت و درخواست داریم قوانین و مقررات را همکاران به خوبی رعایت کنند. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: شبکه فروش بزرگ بیمه دی تلاش خوبی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد.

حق وردیلو مطرح کرد؛ بیمه دی جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای است/ مشکل کروکی‌های آنلاین در آینده نزدیک حل می شود

راه ترقی - معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه دی را جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای دانست و گفت: در زمینه کروکی آنلاین شرکت های بیمه همکاری خواهند کرد و امروز جلسه‌ای با پلیس راهور داشتیم تا مشکلات کروکی آنلاین هرچه زودتر رفع شود. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو این شرکت برگزار شد. در این همایش حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در این سال‌ها بیمه دی حال خوبی نداشت گفت: اما در این دوره زحمات زیادی کشیده شد و ما قدردان همه فعالان صنعت بیمه هستیم. وی با بیان اینکه بیمه صنعتی است که می‌تواند محرک حوزه اقتصادی باشد افزود: این صنعت مسیر رشد ‌توسعه خود را در پیش گرفته و ‌‌هر روز وضعیت صنعت بیمه روبه پیشرفت است. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: صنعت بیمه نه تنها در حوزه های متفاوت سرمایه گذاری دارد، بلکه ایجاد اشتغال مولد نیز کرده‌ است. حق وردیلو با اشاره به اینکه این صنعت زمینه هایی را برای رشد ‌اقتصادی کشور فراهم کرده بیان کرد: در زمینه اصلاح ساختار بدنه صنعت بیمه باید اتفاقاتی رخ دهد، ما در بیمه مرکزی قانون این صنعت را بازنگری خواهیم کرد و از نقطه نظرات فعالان حوزه بیمه در پیشنویس اولیه استفاده می‌کنیم. وی افزود: باید از تجارب کشورهای دیگر در صنعت بیمه استفاده کنیم تا مسیر رشد و‌ بالندگی صنعت را پیش ببریم. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما ۱۰۲ هزار نمایندگی در سراسر کشور داریم گفت: در بیمه دی ۱۰۹۷ نماینده حقیقی، ۵ نماینده حقوقی و تعداد کمی نماینده زندگی داریم که نزدیک به ۱۳ درصد پرتفوی بیمه دی توسط نمایندگان شکل می‌گیرد. حق وردیلو بیان کرد: ما در زمینه شبکه فروش درخواست داریم که راهبرد مشخص تری از سوی شرکت اعمال شود، همچنین درخواست داریم در زمینه شبکه فروش و‌ رفع مشکلات آن تمهیداتی اندیشیده شود. وی افزود: در زمینه کروکی انلاین شرکت های بیمه همکاری خواهند کرد و امروز جلسه‌ای با پلیس راهور داشتیم تا مشکلات کروکی انلاین هرچه زودتر رفع شود. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما مدافع جدی حقوق بیمه گذاران، بیمه گران و شبکه فروش هستیم و رقابت ناسالم میان همکاران را رفتاری نا پسندیده می‌دانیم. حق وردیلو بیان کرد: سهم بیمه‌های زندگی عدد قابل توجهی در بیمه دی نیست و باتوجه به اینکه این شرکت جزو ۵ شرکت برتر است، نمایندگان باید فعالیت بیشتری در زمینه بیمه‌های زندگی داشته باشند. وی با اشاره به اینکه در حوزه بیمه ثالث ‌و درمان باید ریسک پذیری بیشتری وجود داشته باشد افزود: در زمینه نظارت هوشمند با استفاده از فناوری های نوین رصدهایی را به صورت انلاین خواهیم داشت و درخواست داریم قوانین و مقررات را همکاران به خوبی رعایت کنند. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: شبکه فروش بزرگ بیمه دی تلاش خوبی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد.

تخفیف های ویژه در جشنواره زمستانی بیمه دی/ ۲۰ تا ۷۵ درصد تخفیف در خرید بیمه نامه از شرکت بیمه دی

راه ترقی - جشنواره زمستانی بیمه دی از اول دی ماه آغاز شده و شما می توانید در این جشنواره بیمه نامه های مورد نیاز خود را با ۲۰ تا ۷۵ درصد تخفیف خریداری کنید. به گزارش روابط عمومی بیمه دی فروش ویژه زمستان بیمه دی همزمان با شروع زمستان آغاز شده است و تا ۴ اسفند ماه سالروز تاسیس بیمه دی دارد. این جشنواره تخفیفات شگفت انگیز بیمه ای را در بیمه بدنه خودرو، بیمه های مهندسی، آتش سوزی، مستمری و باربری صادراتی و وارداتی شامل می شود. امیررضا نعمت اللهی، معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی در این زمینه گفت: در این جشنواره در خرید بیمه شخص ثالث ۶۰ درصد تخفیف مازاد مالی و در بیمه بدنه خودرو از ۶۰ تا ۷۵ درصد (به صورت پلکانی) تخفیف به خریداران اعطا می شود. وی ادامه داد: همچنین مشتریان بیمه های مستمری پیشامد و باربری صادراتی و وارداتی نیز می توانند از ۳۰ درصد تخفیف در خرید استفاده کنند. به گفته نعمت اللهی، در این جشنواره بیمه آتش سوزی با ۵۰ درصد و انواع بیمه مهندسی نیز با ۲۰ درصد تخفیف به مشتریان عرضه می شود. مشتریان بیمه دی که در مدت برگزاری جشنواره اقدام به خرید بیمه نامه کرده اند، در پایان جشنواره شانس برنده شدن جوایز مختلف و متنوعی نقدی از ۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال را خواهند داشت.

تخفیف های ویژه در جشنواره زمستانی بیمه دی/  ۲۰ تا ۷۵ درصد تخفیف در خرید بیمه نامه از شرکت بیمه دی

راه ترقی - جشنواره زمستانی بیمه دی از اول دی ماه آغاز شده و شما می توانید در این جشنواره بیمه نامه های مورد نیاز خود را با ۲۰ تا ۷۵ درصد تخفیف خریداری کنید.

در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی؛ از محصولات جدید بیمه دی رونمایی شد/ تقدیر از نمایندگان برتر

راه ترقی - در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی از ۲ محصول جدید این شرکت رونمایی شد و ۱۷ نماینده فروش برتر نیز مورد تقدیر قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی، حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، معاونین و نمایندگان فروش سراسر کشور این شرکت بیمه برگزار شد. باتوجه به لزوم تامین نیاز مشتریان، این شرکت اقدام به توسعه محصولات خود متناسب با وضعیت و نیاز روز بازار کرده است و در همین راستا بیمه دی در این همایش از ۲ محصول جدید خود رونمایی کرد. این ۲ محصول که در حوزه اتومبیل تعریف شده، بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده است که در راستای تقویت و ارتقای خدمات بیمه‌ای تهیه و وارد مدار مصرف شده است. شناسایی محصولات و ایجاد محصولات جدید بیمه‌ای و شناسایی نیاز مشتریان موضوعی بسیار مهم است که امروزه مورد توجه بیمه دی قرار دارد و باتوجه به وضعیت بازار بیمه های اتومبیل، برای احصا نیاز مشتریان، محصول بیمه نامه بدنه پیمایش کیلومتری طراحی و به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه می‌شود. در ادامه مراسم نیز پس از سخنرانی افراد حاضر در جلسه، از ۱۷ نماینده فروش که در مسابقه فروش بیمه دی شرکت کرده بودند که بیشترین امتیاز را در زمینه فروش بیمه‌نامه کسب کرده بودند تقدیر شد.

موهبتی در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی مطرح کرد؛ افزایش ۲ برابری فروش بیمه دی در سال جاری/ رشد ۱۴۰ درصدی سهام بیمه دی

راه ترقی - مدیرعامل بیمه دی گفت: ما در سال جاری ۲ برابر سال گذشته فروش بیمه داشته‌ایم و تحقق ۱۳۶ درصدی خرده فروشی بسیار موضوع مهمی است. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی با رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو این شرکت برگزار شد. در این مراسم طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه در ۶ ماه اول سال ما رتبه دوم فروش بیمه را در کشور داشتیم اظهار کرد: در بخش شبکه فروش سیاست روشنی داریم و بسته حمایتی در ارتباط با شبکه فروش در نظر گرفته شده است. وی افزود: ما به سمت سیاست حمایتی از شبکه فروش رفته‌ایم و حمایت‌های تبلیغاتی و ارائه تسهیلات رفاهی، کمک هزینه تابلو، وام کمک هزینه تبلیغات و سهام از شبکه فروش داریم تا بدانند مورد توجه هستند. مدیرعامل بیمه دی گفت: ما باید به سمت خرده فروشی حرکت کنیم و به بیمه زندگی نیز توجه ویژه‌ای شده؛ کل صنعت بیمه در چند ماه اخیر شاهد کاهش سهم بیمه زندگی بوده است، اما ما در این زمینه شاهد افزایش در بیمه دی بودیم. امسال ۲ برابر پارسال فروش داشتیم موهبتی بیان کرد: نگاه ما به کسب و کار باید تغییر پیدا کند و شاهد تحولی در صنعت بیمه باشیم، ما در سال جاری ۲ برابر سال گذشته فروش بیمه داشته‌ایم و تحقق ۱۳۶ درصدی فروش خرده فروشی بسیار موضوع مهمی است. رشد ۱۴۰ درصدی ارزش سهام دی وی افزود: ارزش سهام ما به رشد ۱۴۰ درصدی رسیده که همگی به خاطر تلاش همکاران در اقصی نقاط کشور است. مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه اگر میخواهیم موفق باشیم باید به خود اهمیت دهیم گفت: ما پرتفویی داریم که ۹۰ درصد آن درمان و ۷۰ درصد آن ایثارگران هستند که هم فرصت و هم تهدید خواهد بود. باید از این ثروت به خوبی استفاده کنیم تا به فرصت تبدیل شود. سهم جبران باید به ۴۰ درصد برسد موهبتی با اشاره به اینکه ما در سال ۱۴۰۷ باید سهم جبران را به ۴۰ درصد کاهش دهیم افزود: گرفتن مگا پروژه‌ جدید برای ما تهدید خواهد بود و هیچ‌راهی جز خرده فروشی نداریم و باید تمام توان خود را بر روی بیمه زندگی بگذاریم. وی افزود: ما در سبد فروش خود چند مگا پروژه داریم که مهم‌ترین آن مربوط به ایثارگران است؛ اگر مشتری ما تجربه خوبی از بخش درمان داشته باشد سایر بیمه‌های خود را به ما خواهد سپرد و شبکه فروش باید به این سمت حرکت کند. مدیرعامل بیمه دی گفت: شبکه فروش دروازه شرکت است و باید بتوانیم اتفاقات خوبی برای مشتریان رقم بزنیم و آن‌ها شاهد برخورد مناسب باشند. فرشندگان نگران دیجیتال شدن فروش بیمه نباشند موهبتی بیان کرد: فروشندگان نباید نگران دیجیتالی شدن فروش‌ بیمه باشند و هیچ‌راهی وجود ندارد جز اینکه فروشندگان در شبکه های اجتماعی حضور پیدا کنند. شبکه های مجازی فضای خوبی برای فروش است که می‌توان مورد استفاده قرار داد. وی با بیان اینکه باید در زمینه آموزش تلاش شود و‌ دوره‌های لازمه را طی کرد افزود: باید در بازار رقابت یک مزیت نسبت به دیگران داشت و از ظرفیت‌ها، پتانسیل و… به خوبی استفاده کرد تا شبکه فروش قوی وجود داشته باشد. مدیرعامل بیمه دی گفت: باید هموطنان را برای بهره مند شدن از بیمه توجیه کرد و تلاش شود که مخاطبان بیشتری از بیمه‌های زندگی استفاده کنند. موهبتی بیان کرد: تحلیل بازار، هدفگذاری، باور به خود، افزایش مهارت و … از جمله مواردی است که شبکه فروش باید مدنظر داشته باشند و به سمت آن حرکت کنند. مدیرعامل بیمه دی گفت: ما بر سیاست‌های خود در خرده فروشی و بیمه زندگی اصرار داریم و تلاش داریم با کمک شبکه فروش به اهداف مد نظر دست یابیم وبه قله مدنظر برسیم.گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد.

در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی انجام شد؛ رونمایی از محصولات جدید بیمه دی/ بیمه ارزان‌تر با پیمایش کمتر خودرو

راه ترقی - معاون فنی بیمه دی با معرفی بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده به عنوان ۲ محصول جدید بیمه دی گفت: برای رفع نیاز مشتریان این بیمه نامه را طراحی کرده‌ایم که به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه می‌شود. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو این شرکت برگزار شد. در این همایش صفر زاده معاون فنی بیمه دی اظهار کرد: باتوجه به وضعیت بازار باید توسعه خرده فروشی را سرلوحه کار خود داشته باشیم. وی با بیان اینکه باید بتوانیم از طریق خرده فروشی فعالیت بیشتری داشته باشیم گفت: افزایش سهم بازار و سودآوری بسیار مهم است و در همین راستا باتوجه به تاکیدات اعضای هیات مدیره در تلاش هستیم زمینه تامین نیاز مشتریان و محصولات موجود را متناسب با وضعیت بازار توسعه دهیم. معاون فنی بیمه دی تاکید کرد: خط مقدم فروش شرکت های بیمه نمایندگان هستند. شناسایی محصولات و ایجاد محصولات جدید بیمه‌ای و شناسایی نیاز مشتریان موضوعی بسیار مهم است. صفرزاده با بیان اینکه ما ۲ محصول را در حوزه اتومبیل ایجاد کرده‌ایم گفت: بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده ۲ محصول جدید ما در بیمه دی است. وی با اشاره به جزییات محصول بیمه نامه بدنه پیمایش کیلومتری گفت: باتوجه به وضعیت بازار بیمه های اتومبیل، برای احصا نیاز مشتریان این بیمه نامه را طراحی کرده‌ایم که به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه می‌شود. معاون فنی بیمه دی بیان کرد: بین ۱۲ تا ۱۵ هزار کیلومتر را هر خودرو به صورت سالانه طی می‌کند و این بیمه نامه برای مشتریانی است که از خودروی خود کمترین استفاده را دارند. صفرزاده با اشاره به اینکه افراد متناسب با استفاده از خودروی خود می‌توانند از این بیمه استفاده کنند گفت: افرادی که بیش از ۱ خودرو دارند به خاطر استفاده کم از خودرو می‌توانند از این نوع بیمه نامه استفاده داشته باشند. در ۲ بازده ۴ و ۸ هزار کیلومتری این بیمه نامه برای مشتریان مدنظر گرفته شده است. وی با بیان اینکه برای این نوع بیمه نامه بازدید اولیه و نهایی داریم و از خودروی مشتری بازدید خواهد شد گفت: در بیمه نامه بدنه پیمایشی، خودرویی که نزدیک به ۳ میلیارد تومان قیمت دارد باید برای پیمایش ۴ هزار کیلومتری ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای پیمایش ۸ هزار کیلومتری ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان حق بیمه پرداخت کند. معاون فنی بیمه دی با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل ها بیش از ۷۰ درصد سوانح رانندگی مربوط به اخلاق و رفتار رانندگی است افزود: شرکت های بیمه مکلف هستند بیمه نامه را بر مبنای ریسک راننده صادر کنند. وی تاکید کرد: در حال حاضر برای ریسک راننده محور که برای اولین بار در صنعت بیمه در نظر گرفته شده جنبه تشویقی داریم و بر اساس نمره های اعطایی به راننده تخفیف هایی لحاظ می‌شود. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد.

پورکیانی مطرح کرد؛ لزوم حرکت شرکت‌های بیمه‌ای و نمایندگان به سمت کسب ‌کار دیجیتال

راه ترقی - دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران گفت: امروز فضای کسب و کار تغییر کرده و باید خود را با این موضوع تطبیق دهیم و ‌نمایندگان آماده ورود به کسب و کار دیجیتال باشند. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت برگزار شد. محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در این همایش اظهار کرد: امروزه کمترین همایشی را داریم که با محوریت نمایندگان برگزار شود و این همایش نشان از نگرش خوب موجود در بیمه دی است. وی با بیان اینکه نمایندگان و بخش فروش هر شرکت از اهمیت بالایی برخوردار هستند و موضوع فروش کار سختی است افزود: فروش بیمه نامه از جمله کارهای سخت در دنیا است، خط مقدم بخش فروش شرکت‌های بیمه‌ای، نمایندگان آن شرکت هستند و باید به آن‌ها توجه لازم داشت. پورکیانی با بیان اینکه شعب فروش شرکت ها باید به دنبال بازاریابی نمایندگان خوب باشند گفت: سال‌هاست که به دنبال رسیدن به ضریب نفوذ ۷ درصد در کشور هستیم و تنها راهکار آن تقویت نمایندگان است. دبیر سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به اینکه تقویت بخش فروش و نمایندگان بسیار مهم است بیان کرد: امروز فضای کسب و کار تغییر کرده و باید خود را با این موضوع تطبیق دهیم و‌ نمایندگان آماده ورود به کسب و کار دیجیتال باشند. وی ادامه داد: باید کارکنان شرکت‌های بیمه را برای ورود به عرصه دیجیتال آموزش دهیم تا با این کسب و کارهای نوین آشنا باشند. پورکیانی با اشاره به کمکی که بنیاد شهید می‌تواند برای بیمه دی داشته باشد گفت: پرتفوی بنیاد شهید فرصتی برای بیمه دی است، چراکه دروازه فروش آن از دروازه درمان می‌گذرد؛ رضایت عضو یک خانواده منجر می‌شود تا سایر اعضا نیز به سمت استفاده از این بیمه روند. دبیر سندیکای بیمه گران ایران افزود: حضور مهندس موهبتی مدیرعامل بیمه دی فرصتی برای این شرکت است، چراکه باتوجه به توانمندی ها و تجارب ایشان اتفاقات خوبی برای این شرکت بیمه‌ای پیش خواهد آمد. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر شد و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند.